جستجو
فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

بخشنامه تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد

5/5
بخشنامه تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد کشور

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه مطلب

https://www.notary662th.ir/?p=22339

پست‌های مرتبط

از سوی رئیس قوه قضائیه؛ بخشنامه تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد ابلاغ شد

«تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی امور ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از ظرفیت دفاتر اسناد رسمی» توسط رئیس قوه قضائیه ابلاغ شد.

به نقل از قوه قضاییه متن این بخشنامه به شرح زیر است:

در اجرای تکالیف قانونی بند (ج) ماده (۱۲) قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد مصوب ۱۳۹۰ با اصلاحات و الحاقات آن و بند (۳) ماده (۳۷) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ با اصلاحات آن و در راستای بند (پ) ماده (۶۷) قانون برنامه ششم توسعه کشور مصوب ۱۳۹۰ و ماده (۲) آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران مصوب ۱۳۹۹ رئیس قوه قضائیه و به منظور توسعه خدمات الکترونیک، تسهیل در امور ثبتی مراجعان و پیشگیری از واسطه‌گری در انجام امور ثبتی مردم، «تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی امور ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از ظرفیت دفاتر اسناد رسمی» به شرح مواد ذیل است.

ماده ۱ – جهت انجام خدمات مندرج در جدول تعرفه به شرح پیوست، به دو طریق زیر عمل می‌شود،

الف – به صورت خودکاربری

– شهروندان می‌توانند از طریق سامانه‌های سازمان ثبت خدمات موصوف را دریافت کنند. سامانه‌های ذیربط از طریق سایت سازمان به اطلاع عموم خواهد رسید.

ب – دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور

– در صورت مراجعه شهروندان به دفاتر فوق، هزینه خدمات مطابق جدول مذکور خواهد بود.

ماده ۲ – نحوه توزیع عادلانه بین دفاتر اسناد رسمی تابع شیوه‌نامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌باشد.

ماده ۳ – اسناد اشخاص بی بضاعت با تأیید کانون سردفتران و دفتریاران بدون دریافت حق التحریر، تنظیم و ثبت می‌شود. نحوه تقسیم اسناد مزبور و چگونگی نظارت بر اجرای آن به موجب دستورالعملی است که توسط هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران مرکز پیشنهاد و به تصویب رئیس سازمان ثبت می‌رسد.

ماده ۴ – دفاتر اسناد رسمی کلیه مبالغ موضوع این تعرفه را از طریق شبکه بانکی و به وسیله سامانه پرداخت الکترونیکی (مستقر در دفترخانه) دریافت می‌کنند.

 

ردیف
نوع خدمت
تعرفه
1

ورود اطلاعات صورتجلسه‌ها در سامانه جامع (سهامی عام)

هر صورت جلسه ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال

2

ورود اطلاعات صورتجلسه‌ها در سامانه جامع (سهامی خاص)

هر صورت جلسه ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال

3

ورود اطلاعات صورتجلسه‌ها در سامانه جامع (شرکت‌های غیر سهامی)

هر صورتجلسه ۷۰۰،۰۰۰ ریال

4

ورود اطلاعات صورتجلسه و موسسات غیر تجاری

هر صورتجلسه ۵۰۰،۰۰۰ ریال

5

ورود اطلاعات درخواست تاسیس شرکت سهامی خاص

 

هر درخواست ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال

6

ورود اطلاعات درخواست تاسیس شرکت سهامی عام در دو مرحله

 

هر درخواست 3،۰۰۰،۰۰۰ ریال

7

ورود اطلاعات درخواست تاسیس موسسات غیر تجاری

 

هر درخواست 1،500،000 ریال

8

درخواست اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی (حقیقی)

 
 

حقیقی ۵۰۰،۰۰۰ ریال

9

درخواست اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی (حقوقی)

 
 

حقوقی ۵۰۰،۰۰۰ ریال

10

درخواست اظهارنامه دفتر ثبت تجاری

 
 

هر درخواست 3۰۰،۰۰۰ ریال

11

درخواست کد فراگیر اتباع خارجی برای جراعان دفاتر

 
 
 

رایگان

12

ورود اطلاعات تکمیلی در صورت نقص یا ایراد در موضوعات 1 تا 7 این جدول

 
 
 
 

هر درخواست 3۰۰،۰۰۰ ریال

13

انجام خدمات احرازی ذی سمت بودن پس از تهیه پیش نویس سند

 
 
 
 
 

رایگان

14

ثبت نام در سامانه ثنا برای مراجعان دفتر

 
 
 
 
 
رایگان
15

درخواست تقاضای تعویض سند مالکیت ارسال آن

 
 
 
 
 
 

هر درخواست 3۰۰،۰۰۰ ریال

16

ورود اطلاعات و ارسال اظهارنامه مالکیت اختراعات و علایم تجاری و نشانه‌های جغرافیایی و تغییرات آن

 
 
 
 
 
 
 

هر درخواست 1،5۰۰،۰۰۰ ریال

17

ورود اطلاعات و ارسال اظهارنامه مالکیت طرح‌های صنعتی و نشانه‌های جغرافیایی و تغییرات آن

 
 
 
 
 
 
 

هر درخواست 2،۰۰۰،۰۰۰ ریال

- دیدگاه‌ها -

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x