فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

تاکید رئیس سازمان ثبت بر بهره گیری از دانش بنیان‌ها در حدنگاری اراضی کشور

تاکید رئیس سازمان ثبت بر بهره گیری از دانش بنیان‌ها در حدنگاری اراضی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما در سایت اسناد رسمی ۶۶۲ تهران، بابایی در بازدید از پارک علم و فناوری پردیس با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به نام ” تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” بر تعامل و استفاده از دانش و تخصص شرکت‌های دانش بنیان به صورت ویژه برای رفع مشکلات و دغدغه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد.

معاون رئیس قوه قضائیه با اشاره به ضرورت فناورانه شدن بیش از پیش خدمات ثبتی عنوان کرد؛ تحول دیجیتال و فناوری و استفاده از هوش مصنوعی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شروع شده است که این انقلاب فناورانه می‌تواند در کاهش بسیاری از مراجعات غیر ضروری و افزایش رضایتمندی مردم موثر واقع شود.

بابایی برای حمایت از طرح‌های دانش بنیان و فناور در زیست بوم نوآوری تاکید کرد و افزود؛ سازمان ثبت آمادگی کامل دارد در حوزه‌های مختلف به خصوص اجرای قانون جامع حد نگار (کاداستر) از تخصص این شرکت‌ها استفاده کند و در این زمینه همکاری نماید.

در ادامه ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری عنوان کرد؛ ما شرکت‌های دانش بنیان و خلاق زیادی داریم که در حوزه نقشه برداری فعالیت دارند و برای ورود نوآوری و خلاقیت به این عرصه تلاش می‌کنند.

برای آشنایی با قرارداد خصوصی و شرایط و ضوابطی که باید در نظر داشته باشید، مطالعه کنید.

وی افزود: شرکت‌های زیست بوم دانش بنیان می‌توانند کمک کنند تا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سریعتر به اهداف و ماموریت‌های خود دست پیدا کند.

وی در پایان ایجاد دفتر مرکز مالکیت معنوی و دفتر ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری در پارک علم و فناوری پردیس را خواستار شد.

گفتنی است در این بازدید دکتر بابایی از بخش‌های مختلف پارک وشرکت‌های دانش بنیان در پارک علم و فناوری و همچنین نمایشگاه تخصصی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کاداستر و تصویربرداری هوایی بازدید کرد.

- دیدگاه‌ها -

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها