فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران: توسعه سند رسمی یک مطالبه عمومی است

به گزارش سایت «مشاورم باش» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران& در سایت دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران به اطلاع می‌رساند که ،علی خندانی در جلسه دیدار عمومی حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور با سردفتران و دفتر یاران اسناد و ازدواج استان قم که شامگاه چهارشنبه در سالن جلسات کانون استان قم برگزار شد، با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم در طی سال‌های اخیر ساخت ساختمان مجهز و کامل فعلی است که انصافاً قابل‌تقدیر است.

همچنین ایجاد  یک مرکز پژوهشی فقهی در قم گام دیگری که کانون قم برداشته و قطعاً ثمرات خوبی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: تصویر برداری از دفاتر قدیمی کار فشرده و سختی بود که کانون قم آغاز کرد و به‌خوبی آن را به سرانجام نهایی رساند که در واقع از استان‌های پیش‌گام در این حوزه بود.

آشنایی با قرارداد پیش فروش آپارتمان برای یکایک افراد لازم است.

وی به شرایط کنونی سردفتران و دفتر یاران اشاره کرد و بیان داشت: وضعیت فعلی حوزه سردفتری تهدیدهای علیه سردفتران صورت گرفت که تبدیل به فرصت شد به‌طوری‌که ظرفیت‌های خوبی در الزام به تنظیم سند صورت‌گرفته است.

رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران توسعه سند رسمی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: ساماندهی مشاورین خودرو و املاک در سازمان ثبت در حال پیگیری است که در صورت نهایی شدن آن مبایعه‌نامه‌ها و قولنامه‌ها در دفاتر اسناد رسمی ثبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در توسعه اسناد رسمی آینده حوزه دفاتر اسناد رسمی درخشان است که با اتحاد و همدلی این امر محقق خواهد شد.

برای آشنایی با شرایط مشمولان فارغ‌التحصیل حقوق در سربازی مطالعه نمائید.

- دیدگاه‌ها -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *