فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

وکالت جامع حواله خودرو (صفر کیلومتر)

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی سند وکالت جامع حواله خودرو (صفر کیلومتر)

 

مورد وکالت: بدوا” مراجعه به کلیه نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور و انجام امور مرتبط با ترخیص خودروی موضوع قرار داد شماره …………… مورخ ……………. فی‌مابین موکل و ایران خودرو اعم از تحویل مدارک و تسویه حسابها و اخذ کلیه مدارک و رسیدها و غیره و سپس مراجعه به هر یک از ادارات راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی و پارکینگ‌های نظامی و انتظامی و راهنمایی و رانندگی ومراکز و شعب پلیس +۱۰ و شوراهای حل اختلاف و دفاتر خدمات الکترونیک شهر و اخذ پاسخ استعلام و عدم خلافی و نیز ترخیص و تحویل خودرو از پارکینگهای مربوط به نمایندگی ایران خودرو در سراسر کشور در خصوص یکدستگاه اتومبیل سواری ……………. (موضوع قرار داد شماره ……….. مورخ ………….. ) و (ردیف قرارداد شماره ………….. ) فی مابین موکل و ایران خودرو اخذ پلاک انتظامی برای خودروی فوق الذکر صرفا” بنام و برای موکل و انجام امور مربوطه اعم از ارائه مدارک احراز سکونت و غیره و پرداخت کلیه بدهی و مالیات و عوارض و جرائم متعلقه و اقدام به بیمه نمودن خودروی فوق به انواع بیمه ها اعم از شخص ثالث و بدنه وغیره نزد هر یک از شرکت‌های بیمه و تمدید و تجدید بیمه نامه ها وپرداخت وجه و اخذ بیمه نامه و دادن رسید کتبی و در صورت بروز حادثه مراجعه به اداره راهنمائی و رانندگی و تقاضای صدور و اخذ کروکی با حق اعتراض و قبول آن و مراجعه به شرکت بیمه مربوطه و ارائه کروکی و ارجاع امر به کارشناس و با حق قبول و یا رد آرا صادره و اخذ چک خسارت و مراجعه به بانک مرقوم و با حق امضا و ظهر نویسی چک مربوطه و اخذ مبلغ و سپردن هرنوع تعهد و در صورت توقیف خودروی فوق الذکر با حق مراجعه به هر یک از پارکینگهای نیروی انتظامی و راهنمائی و رانندگی و درخواست رفع توقیف و پرداخت وجه و ترخیص خودروی فوق تحویل گرفتن آن و دادن رسید و با حق اعتراض به جرائم صادره و درخواست کاهش آنها و پرداخت جرائم مربوطه و با حق امضا ذیل اسناد و اوراق و دفاتر و نیز مراجعه به ستاد تبصره ۱۸ و هر یک از دفاتر پلیس +۱۰ و سایر ادارات و دوائر تابعه و تقاضای صدور و ابطال و اخذ کارت سوخت مربوط به اتومبیل فوق الذکر و سپردن هرگونه تعهد و پرداخت هزینه‌ها و دادن رسید.

حدود اختیارات: وکیل مرقوم در انجام مورد وکالت با حق توکیل غیرولو کرارا” و مع الواسطه کلا” یا جزا” تام الاختیار بوده و هرگونه عمل و اقدام و امضای وی مورد قبول موکل می‌باشد و مفاد این سند فقط در نفس وکالت موثر است.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

guest

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین
امین
۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ۱۸:۲۲

سلام وقت بخیر ، خواهر من با موعد پاییز ۱۴۰۲ برنده تارا هستن، ایشون قبل ازینکه ماشین تحویل و شماره شاسی مشخص بشود جهت مهاجرت خواهند رفت و این نوع وکالت شما جهت درج فقط شماره قراداد داخل وکالت کافی و قانونی هست ؟

negin ashnagar
negin ashnagar
پاسخ به  امین
۱۴۰۲/۰۴/۲۹ ۱۱:۳۶

درود
بله ولیکن توجه داشته باشید با این وکالت شما اختیارات کامل جهت تحویل خودرو خواهید داشت اما حق انتقال خودرو به هیچ کس ولو خود را ندارید