متن حقوقی تمدید مدت و نرخ بانک کارآفرین #

……………. مشتری قرارداد شماره ……………… که ذیلا” نیز مشتری نامیده میشود و …………. که ذیلا” وثیقه گذار نامیده میشود و بانک کارآفرین با مشخصات فوق که ذیلا” بانک نامیده میشود این قرارداد در تعقیب قرارداد ………………… فوق الاشعار تنظیم و ثبت و امضا گردید.

ماده 1) به موجب این قرارداد مبلغ مندرج در ماده 1 قرارداد های فوق که به شرح قرارداد مذکور مشتری میتواند از آن استفاده نموده و به بانک بدهکار گردد با موافقت بانک به مدت ………سال تمدید مدت گردیده لذا کلیه بدهیهای مشتری در قبال بانک تا مجموع مبالغ تسهیلات به شرح این قرارداد و قرارداد فوق و به استناد هر دو قرارداد از مشتری قابل مطالبه و وصول خواهد بود.

ماده 2) موارد وثیقه مندرج در ماده 13 قراردادهای فوق که به موجب قرارداد مذکور در قبال بدهیها و تعهدات مشتری در رهن بانک است به موجب قرارداد حاضر و بابت کلیه تعهدات نامبرده به شرح این قرارداد در رهن بانک بوده و خواهد بود و بانک حق دارد از موارد وثیقه مزبور تمامی مطالبات خود را به استناد هر دو قرارداد از مشتری استیفا نماید.

ماده 3) سایر مندرجات قراردادهای فوق و تعهدات وثیقه گذار و مشتری نسبت به این قرارداد و در مورد کلیه مطالبات بانک از نامبرده معتبر و مورد قبول و تایید مشتری و وثیقه گذار می‌باشد.

تبصره 1: مشتری قبول و موافقت نمود وجوه پرداختی وی بعد از هر سررسید متناسبا” به سه جز اصل تسهیلات سود و وجه التزام تاخیر تادیه تقسیم و در محاسبات منظور گردد.

تبصره 2: فسخ قرارداد حاضر صرفا” توسط شعبه پرداخت کننده تسهیلات و یا با امضا مشترک مدیر عامل و مدیر حقوقی بانک میسور خواهد بود.

ضمنا” نرخ تاخیر تادیه به …………… تغییر یافته است.

…………………………… در صورتی که شخص ثالث باشد