متن حقوقی متمم رهنی بانک رفاه کارگران #

بین امضا کنندگان ذیل: …………… با مشخصات فوق الذکر مشتری قرارداد ………………………… که ذیلاً مشتری و ……………………… که ذیلاً وثیقه گذار نامیده می‌شود از یک طرف و.

بانک رفاه کارگران با مشخصات فوق الذکر که ذیلاً بانک نامیده می‌شود از طرف دیگر این قرارداد در تعقیب قرارداد فوق الذکر تنظیم و ثبت و امضا گردید.

ماده 1) به موجب این قرارداد مبلغ تسهیلات مندرج در ماده یک قرارداد فوق الذکر به شرح قرارداد مذکور که مشتری می‌تواند از آن استفاده نموده و به بانک بدهکار گردد با موافقت بانک از مبلغ ………………………… ریال به مبلغ ……………………… ریال در باقیمانده مدت افزایش پیدا کرده لذا کلیه بدهیهای مشتری در قبال بانک تا مجموع مبالغ تسهیلات به شرح این قرارداد به استناد قرارداد فوق الاشعار و این قرارداد از مشتری قابل مطالبه و وصول خواهد بود.

ماده 2) مورد وثیقه مندرج در ماده 14 قرارداد فوق الذکر که به موجب قرارداد مذکور در قبال بدهی‌ها و تعهدات مشتری در رهن بانک است به موجب قرارداد حاضر و بابت کلیه تعهدات و بدهی‌های وی به شرح این قرارداد و در قبال کلیه تعهدات نامبرده تا مبلغ مندرج در این قرارداد در رهن بانک بوده و خواهد بود و بانک حق دارد از مورد وثیقه مزبور تمامی مطالبات خودرا از مشتری استیفا نماید. با توضیح به اینکه مشتری و وثیقه گذار ششدانگ پلاک فوق الذکر را کماکان در رهن و وثیقه بانک قرار داد.

ماده 3) به موجب این قرارداد از تاریخ انعقاد این قرارداد ماده 3 قرارداد فوق الذکر به این شرح تغییر میابد: در صورت عدم تسویه کامل اصل بدهی ناشی از قرارداد در سررسید به علت تاخیر در تادیه بدهی ناشی از این قرارداد از تاریخ سررسید تا تاریخ تسویه کامل بدهی مبلغی به ذمه مشتری تعلق خواهد گرفت از این رو مشتری با امضای این قرارداد تعهد نمود علاوه بر بدهی تادیه نشده معادل درصد در سال نسبت به اصل بدهی مذکور بر حسب قرارداد به بانک بپردازد بهمین منظور مشتری ضمن این قرارداد به طورغیر قابل برگشت به بانک اختیار داد که از تاریخ سررسید تا تاریخ تسویه کامل بدهی معادل مبلغ مورد قرارداد از حسابهای مشتری برداشت و یا به همان میزان از مورد وثیقه و یا سایر دارائی‌های وی تملک نماید اخذ مبلغ مقرر موضوع این ماده مانع تعقیب عملیات اجرائی برای وصول مطالبات بانک نخواهد شد.

ماده 4) سایر مندرجات قرارداد فوق الذکر و تعهدات وثیقه گذار و مشتری نسبت به این قرارداد و در مورد کلیه مطالبات بانک از نامبرده معتبر و مورد قبول و تایید مشتری و وثیقه گذار می‌باشد.