متن حقوقی تعویض وثیقه بانک اقتصاد نوین

تعویض وثیقه بانک اقتصاد نوین و افزایش مبلغ تسهیلات

پیرو قرارداد فروش اقساطی شماره…………………. تنظیمی‌این دفتر که از این پس در این متمم قرارداد اختصارا” قرارداد اصلی نامیده می‌شود متمم قرارداد حاضر بین امضا کنندگان ذیل منعقد گردید:

الف) بانک اقتصاد نوین شعبه……………. با نمایندگی آقای……………… با مشخصات فوق که در این متمم قرارداد بانک نامیده می‌شود.

ب) آقای…………….. نامبرده فوق که از این پس در این متمم قرارداد اختصارا” بدهکار نامیده می‌شود.

ماده 1- بنا به درخواست بدهکار و موافقت بانک از ششدانگ پلاک ثبتی………………… (مورد رهن قرارداد اصلی) فک رهن بعمل آمد و بجای آن تمامی‌ ششدانگ پلاک ثبتی با مشخصات فوق را با کلیه مستحدثات و مشاعات و مشترکات و توابع شرعیه و عرفیه و امتیازات آب و برق و گاز و تلفن در قبال دیون و تعهدات بدهکار در قرارداد اصلی در رهن بانک قرار گرفت. قبض و اقباض و سایر شروط مربوط به رهن و ارتهان بعمل آمد و مورد وثیقه مجددا” بصورت سالم و صحیح و بطور امانی تحویل بدهکار شده است.

ماده 2- با درخواست مشتری و راهن مبلغ مندرج در ماده یک قرارداد شماره…………. مورخ…………….. که به شرح قرارداد مذکور مشتری میتواند از آن استفاده نموده و به بانک بدهکار گردد.با موافقت بانک به مبلغ…………………. ریال افزایش پیدا کرده لذا کلیه بدهی های مشتری و راهن در قبال بانک تا مجموع مبالغ تسهیلات اعم از اصل، سود و جرایم تاخیر به شرح این قرارداد و قرارداد فوق و به استناد هر دو قرارداد از مشتری قابل مطالبه و وصول خواهد بود.

ماده 3- بنا به درخواست مشتری و موافقت بانک مدت مندرج در ماده یک قرارداد اصلی از تاریخ انقضاء لغایت………. ماه تمدید و افزایش یافت بنابراین تاریخ خاتمه موضوع قرارداد اصلی به موجب این متمم تاریخ…………………. می‌باشد.

ماده 4- سایر مفاد و تعهدات و شرایط مندرج در قرارداد اصلی فوق که مورد قبول بدهکار است کماکان به قوت و اعتبار خود باقی است و شامل این متمم قرارداد نیز می‌گردد و بدهکار مکلف است به رعایت و تبعیت از کلیه شرایط و تعهدات پیش بینی شده در قرارداد اصلی و متمم قرارداد حاضر می‌باشد.

ماده 5- متمم قرارداد حاضر جزئ لاینفک قرارداد اصلی و تواما” قابل اجرا است.