جستجو
فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

مدارک مورد نیاز تنظیم اسناد انتقال خانه

مدارک مورد نیاز تنظیم اسناد انتقال خانه و املاک غیر منقول داخل محدوده شهر / خانه ها و واحدهای مسکونی

 

در هنگام مراجعه جهت تنظیم اسناد انتقال املاک غیر منقول داخل محدوده شهر شامل خانه ها و واحدهای مسکونی مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر است. حتما قبل مراجعه مدارک را آماده نموده و آنها را همراه داشته باشید.

  1. در وهله اول لازم هست اصل سند مالکیت جهت اخذ استعلام بند ز (عدم بازداشت ) از اداره  ثبت املاک به دفتر اسناد رسمی ارائه شود.
  2.  بنچاق ابتیاعی اعم از سند قطعی یا تقسیم نامه
  3. پایان کار یا گواهی عدم خلاف در مدت اعتبار ششماهه و یا مدارک موضوع تبصره ۸ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و یا اخذ استعلام از شهرداری ((البته شایان ذکر است در صورت عدم ارایه پاسخ در مهلت ۲۰ روز از تاریخ ثبت استعلام می‌توان به استناد قانون تسهیل نسبت به تنظیم سند اقدام نمود.))
  4. مفاصای عوارض نوسازی البته  در صورت  توافق طرفین  و تعهد خریدار نسبت به آن باستناد قانون تسهیل الزامی نیست .
  5. استعلام دارایی اعم از الکترونیکی یا دستی 
  6. کارت ملی و مدارک هویتی متعاملین
  7. آخرین قبض های برق، آب و گاز ((صرفا جهت درج شماره اشتراک))
  8. آدرس، کد پستی، شماره تلفن همراه متعاملین 

 

تذکر:

در صورتی که بین متعاملین صغیر باشد یا اسناد وکالتی امضا می‌شود از قبل با سردفتر هماهنگ گردد.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x