متن حقوقی سند تمدید مدت بانک ملت

بین امضاء کنندگان ذیل: آقای/خانم: …………………………. مقیم: ……………………… با نمایندگی آقای/خانم ………………………. بموجب آگهی شماره……………. مورخ……………. مندرج در روزنامه رسمی شماره ……………. مورخ…………….. مقیم:……………………… که در قرارداد تمدید مدت بانک ملت اختصاراً مشتری/بدهکار/شریک نامیده می‌شود و آقای/خانم:……………………………… مقیم ……………………………………………………………………………………………………………کدپستی ………………………. شرکت …………………… ثبت شده بشماره ……………… مورخ……………. در …………… شناسه ملی ………………… با نمایندگی آقای/خانم …………………….. بموجب آگهی شماره ……………… مورخ ………………. مندرج در روزنامه رسمی شماره …………….. مورخ ……………. مقیم ………………………………… کدپستی ………………. که در این قرارداد اختصاراً راهن نامیده میشود از یکطرف بانک ملت – شعبه/ اداره کل/ مدیریت شعب ……………………

با نمایندگی خانم/ آقای ………………………. فرزند ………………… بشناسنامه شماره ……………… کدملی ………………. صادره از ……………………. بموجب معرفی‌نامه شماره …………………….. مورخ …………………… شعبه / اداره کل/ مدیریت شعب ………………………. مقیم ………………………………………………………………………………………………….

که در قرارداد تمدید مدت بانک ملت بانک نامیده می شود از طرف دیگر قرارداد حاضر منعقد گردید.

ماده ۱: مدت قرارداد شماره ……………………. مورخ ………………….. ثبت شده در این دفترخانه از تاریخ انقضا ……………… لغایت……………. بمدت ……………… ماه/سال تمدید گردید.

ماده ۲: نظر به اینکه بر حسب نوع تسهیلات بانکی که مشتری استفاده می نماید میزان مبلغی که در صورت عدم تصفیه کامل مانده بدهی بشرح ماده ………….. قرارداد شماره …………….. مورخ ……………….. تنظیمی دفتر خانه اسناد رسمی شماره …………….. شهر ……………. آن دفتر خانه مشتری بایستی به بانک بپردازد متغیر می باشد، لهذا تصریح می شود که مبلغ حاصل از محاسبه خسارت درماده مذکور قرارداد مذکور نیز رقم ثابتی نبوده و بصرف تشخیص و اظهار و تعیین بانک قابل تغییر و افزایش می باشد با این ترتیب گیرنده تسهیلات (مشتری) و راهن قبول نمودند که تعیین رقم موضوع‌ماده مذکور قرارداد مذکور با بانک می باشد و گیرنده تسهیلات و راهن بطور قطع و غیرقابل عدول متعهد و ملتزم گردیدند که مبلغ مذکور را بصرف تشخیص و تعیین بانک، به بانک بپردازد و حق هرگونه ایراد و یا اعتراض را از خود بطور قطع سلب و اسقاط نمود.

ماده ۳: بقیه مندرجات قرارداد شماره…………. مورخ …………… تنظیمی این دفتر خانه کماکان بقوت و اعتبار خود باقی است.