فروش اقساطی خرید مسكن پنج دوره ای بانک رفاه

متن حقوقی سند فروش اقساطی خرید مسكن پنج دوره ای بانک رفاه

الف) بانک رفاه کارگران با مشخصات فوق که از این پس در این قرارداد بانک نامیده می‌شود از یک طرف و. فروش اقساطی خرید مسکن پنج دوره‌ای

ب) …………………. که از این پس در این قرارداد بدهکار نامیده می‌شود از طرف دیگر قرارداد حاضر با شرایط آتی الذکر منعقد گردید.

ماده 1) نظر به اینکه بدهکار به موجب تقاضای تسهیلات مسکن مورخ …………………. که جزو لاینفک این قرارداد است از بانک درخواست نموده است یک واحد مسکونی به مشخصات مندرج در ماده بیست این قرارداد را خریداری و به وی فروش اقساطی نماید لهذا بانک با این درخواست موافقت نمود و متقابلا” بدهکار قبول و تعهد نمود با رعایت مفاد قرارداد حاضر اقساط مقرره را پرداخت کند ضمنا” چون بدهکار کلیه مجوزهای لازم را برای خرید ملک مورد معامله موضوع این قرارداد بنام خود کسب نموده است لذا بانک ضمن عقد خارج لازم به بدهکار وکالت داد که از طرف بانک نسبت به انتقال قطعی ملک موصوف بنام خود و انجام کلیه تشریفات انتقال اقدام لازم به عمل آورد و همچنین کلیه هزینه های متعلقه از جمله حق الثبت و غیره به عهده بدهکار بوده و حق مطالبه هیچگونه وجهی تحت هر عنوان از جمله حق الوکاله و سایر هزینه های مربوطه را از بانک نخواهد داشت.

این بخش از محتوا مخصوص اعضای سایت است، برای نمایش کامل متن به حساب کاربری خود وارد شوید یا به صورت رایگان در سایت عضو شوید. (عضویت رایگان/ ورود به سایت)

رد شوید.

امتیازدهی به مقاله