تعویض وثیقه اقتصاد نوین + افزایش مبلغ تسهیلات

متن حقوقی سند تعویض وثیقه اقتصاد نوین + افزایش مبلغ تسهیلات

پیرو قرارداد فروش اقساطی شماره ۸۰۲۱۳-۸۵/۱۱/۱ تنظیمی این دفتر که از این پس در این متمم قرارداد اختصارا” قرارداد اصلی نامیده می‌شود متمم قرارداد حاضر بین امضا کنندگان ذیل منعقد گردید:

الف: بانک اقتصاد نوین شعبه ……………….. با نمایندگی آقای ……………….. با مشخصات فوق که در این متمم قرارداد بانک نامیده می‌شود.

ب: آقای ………………… نامبرده فوق که از این پس در این متمم قرارداد اختصارا” بدهکار نامیده می‌شود.

ماده ۱) بنا به درخواست بدهکار و موافقت بانک از ششدانگ پلاک ثبتی ۸۸/۴۶۴۰۱ (مورد رهن قرارداد اصلی ) فک رهن بعمل آمد و بجای آن تمامی ششدانگ پلاک ثبتی با مشخصات فوق را با کلیه مستحدثات و مشاعات و مشترکات و توابع شرعیه و عرفیه و امتیازات آب و برق و گاز و تلفن در قبال دیون و تعهدات بدهکار در قرارداد اصلی در رهن بانک قرار گرفت قبض و اقباض و سایر شروط مربوط به رهن و ارتهان بعمل آمد و مورد وثیقه مجددا” بصورت سالم و صحیح و بطور امانی تحویل بدهکار شده است .

ماده ۲) با درخواست مشتری و راهن مبلغ مندرج در ماده یک قرارداد شماره ۸۰۲۱۳ مورخ ۸۵/۱۱/۱ که به شرح قرارداد مذکور مشتری می‌تواند از آن استفاده نموده و به بانک بدهکار گردد با موافقت بانک به مبلغ ۲۴۴۱۷۴۴۸۹۶ ریال افزایش پیدا کرده لذا کلیه بدهی‌های مشتری و راهن در قبال بانک تا مجموع مبالغ تسهیلات اعم از اصل، سود و جرایم تاخیر به شرح این قرارداد و قرارداد فوق و به استناد هر دو قرارداد از مشتری قابل مطالبه و وصول خواهد بود.

ماده ۳) بنا به درخواست مشتری و موافقت بانک مدت مندرج در ماده یک قرارداد اصلی از تاریخ انقضاء لغایت ۸۸ ماه تمدید و افزایش یافت بنابراین تاریخ خاتمه موضوع قرارداد اصلی به موجب این متمم تاریخ ۱۴۱۸/۴/۱ می‌باشد.

ماده ۴) سایر مفاد و تعهدات و شرایط مندرج در قرارداد اصلی فوق که مورد قبول بدهکار است کماکان به قوت و اعتبار خود باقی است و شامل این متمم قرارداد نیز می‌گردد و بدهکار مکلف است به رعایت و تبعیت از کلیه شرایط و تعهدات پیش بینی شده در قرارداد اصلی و متمم قرارداد حاضر می‌باشد.

ماده ۵) متمم قرارداد حاضر جر لاینفک قرارداد اصلی و تواما” قابل اجرا است.