مدارک مورد نیاز تعویض اسناد مالکیت تک برگی پس از انتقال

مدارک مورد نیاز تعویض اسناد مالکیت تک برگی پس از انتقال #

 

پیشنهاد می‌شود قبل از مطالعه این مطلب، جهت اگاهی بیشتر از مراحل اخذ سند مالکیت این مطلب را مطالعه نمایید.

در هنگام مراجعه حهت تنظیم تعویض اسناد مالکیت تک برگی پس از انتقال مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر است. حتما قبل مراجعه مدارک را آماده نموده و آنها را همراه داشته باشید.

  1. اصل سند مالکیت (اصل سند ارسال می‌شود)
  2. اصل بنچاق ابتیاعی به نام مالک (اصل رویت و کپی ارسال می‌شود)
  3. اصل خلاصه معامله (اصل خلاصه معامله ارسال می‌شود)
  4. اصل شناسنامه و کارت ملی (کپی مطابقت داده می‌شود و صرفا کپی ارسال می‌شود)
  5. آدرس و کدپستی ملک
  6. آدرس و کدپستی محلی که سند به آنجا ارسال خواهد شد

دفتر اسناد رسمی پس از بررسی مدارک و تکمیل آن، نسبت به ثبت تقاضا در سامانه پست اقدام و مدارک تحویل پست خواهد نمود.

 

*صرفا اطلاعات بیشتر #

در صورت عدم دسترسی به خلاصه معامله تهیه کپی برابر با اصل سند ابتیاعی از دفترخانه تنظیم کننده سند انتقال و ارسال به اداره ثبت کفایت می‌کند.

 

دانلود فرم درخواست #

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از آنجا که خدمات دفاتر اسناد رسمی گستره‌ایی به وسعت ایران اسلامی دارد ما را برآن داشت تا در جهت هرچه بیشتر آشنا کردن مردم با مزایای سند رسمی و در عین حال ارائه اطلاعات مفید و کاربردی به جامعه فرهیخته دفاتر اسناد رسمی گامی ولو اندک در جهت توسعه سند رسمی که ارتباط تنگاتنگی با امنیت اجتماعی جامعه دارد برداریم بدین منظور سایت مذکور در جهت ارائه آخرین اخبار و اطلاعات باذکر این نکته که فاقد هرگونه جنبه تبلیغاتی می‌باشد جهت خدمت به مردم و جامعه دفاتر اسناد رسمی راه اندازی نموده و دست یاری به سوی همه فرهیختگان جامعه حقوقی کشور دراز کرده و اسمتدادی به روشنی آفتاب دانش میطلبیم.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق مطالب و اطلاعات برای دفتر اسناد رسمی 662 تهران محفوظ می‌باشد، هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت.