پیشنهاد میشود قبل از مطالعه این مطلب، جهت اگاهی بیشتر از مراحل اخذ سند مالکیت این مطلب را مطالعه نمایید.
در هنگام مراجعه حهت تنظیم تعویض اسناد مالکیت تک برگی پس از انتقال مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر است. حتما قبل مراجعه مدارک را آماده نموده و آنها را همراه داشته باشید.
دفتر اسناد رسمی پس از بررسی مدارک و تکمیل آن، نسبت به ثبت تقاضا در سامانه پست اقدام و مدارک تحویل پست خواهد نمود.
در صورت عدم دسترسی به خلاصه معامله تهیه کپی برابر با اصل سند ابتیاعی از دفترخانه تنظیم کننده سند انتقال و ارسال به اداره ثبت کفایت میکند.
دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه
نام *
ایمیل *
وب سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.