دانلود فرم
تقاضای صدور اجراییه قرارداد بانکی
به موجب شیوه نامه پذیرش صدور اجراییه از شهریور سال ۱۳۹۹ پذیرش صدور اجراییه قراردادهای عادی بانکها به دفاتر اسناد رسمی برونسپاری شده است که این امر مستلزم تکمیل و ارائه فرم ذیل و ارائه قرارداد عادی بانکها که در تمام صفحات به امضاء متعهد و ضامنین و همچنین رئیس شعبه بانک رسیده باشد همچنین تصویر مدارک هویتی متعهد و ضامنین و معرفینامه نماینده بانک میباشد.
با سلام و درود
درخصوص قراردادهای بانکها با اشخاص حقوقی بابت تسهیلات مضاربه که در محل بانک تنظیم و منعقد شده است، درصورت عدم ایفای تعهد از سوی وام گیرنده، آیا بانک میتواند مستقیم علیه مدیون اجراییه صادر کند یا مطابق با “شیوه نامه پذیریش صدور اجراییه” که اعلام کرده اید این عمل (صدور اجراییه) میبایست از طریق دفاتر اسناد رسمی انجام پذیرد؟
متشکرم
درود بر شما
برابر شیوه نامه پذیرش ،بانک تقاضای صدور اجراییه را تقدیم دفترخانه کرده پس از بررسی تقاضای صدور اجراییه پذیرش و به اداره دوم اجرا ارسال می شود
مدارک مورد نیاز : ۱- اصل قرارداد ۲- تقاضانامه خطاب به دفتر اسناد رسمی و۳- نامه نمایندگی یا وکالتنامه و ۴- مدارک هویتی اشخاص مدیون و ضامن
سپاسگزارم