فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی سند انتقال قطعی اراضی بایر فاقد ساختمان خارج از محدوده با استعلام از جهاد کشاورزی و منابع طبیعی

 

خریدار از کم و کیف و مکان و موقعیت و نوع کاربری مورد معامله اطلاع کامل دارد، آنرا با وضعیت موجود به صورت زمین و فاقد ساختمان رؤیت کرده است. اقباض و قبض به عمل آمد و مورد معامله تسلیم خریدار شد، خریدار به تصرف آن اقرار می‌کند.

متعاملین کافه خیارات حتی غبن را از خود سلب و ساقط کردند. فروشنده لغایت پنجاه سال ضامن درک مبیع و کشف فساد معامله خواهد بود که دراین صورت علاوه بر رد ثمن معامله از عهده غرامات و خسارات وارده به خریدار برآید.

منافع مورد معامله به کسی واگذار نشده است و متعلق به خریدار است.

به اظهار متعاملین مورد معامله به صورت زمین و فاقد ساختمان و از شمول تبصره ۸ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها خارج است، متعاملین هرگونه عواقب حقوقی و کیفری اثبات خلاف ادعای خود را می پذیرند. خریدار به اتفاق فروشنده به نحو تضامن پرداخت هر مبلغ بدهی های مورد معامله از هر بابت ازجمله جرائم و خسارات ناشی از تخلفات ساختمانی، هرنوع مالیات و هرگونه عوارض شهرداری از جمله عوارض ماده ۷۴ قانون شهرداری‌ها، بدهی ماده ۳۷ قانون تأمین اجتماعی، آب و برق و گاز را تقبل و تعهد می‌کنند؛ در هر مورد چانچه هر یک از متعاملین ناگزیر ازپرداخت وجوهی شود که پرداخت آنها به عهده طرف دیگر بوده، حق مراجعه و مطالبه خواهد داشت.

به موجب شرط ضمن عقد موضوع این سند خریدار وکیل فروشنده است تا هرگونه اشتباهات احتمالی در تنظیم و ثبت این سند و خلاصه معاملات و صورتمجلس تفکیکی و سوابق ثبتی را، بدون تغییر در ارکان و ماهیت عقد و سند، با ثبت و امضاء اقرار نامه‌های اصلاحی، رفع و اصلاح کند.

متعاملین از ممنوعیت معامله اراضی موات و ملی و بی اعتباری اینگونه معاملات آگاهی دارند و با قبول تمامی مسئولیت‌های حقوقی و کیفری، اقرار و اظهار می کنند در عقد بیع موضوع این سند اراضی موات و ملی جزء مورد معامله نیست. قانون تسهیل تنظیم اسناد مورد استناد است.

مواد ۱۶ و ۱۸ آئین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجراء در مورد اقامتگاه و لزوم اعلام نشانی جدید به متعاملین تذکر داده شد.

  • زمین هایی که سابقه احیا و عمرانی داشته‌اند ولی همینک به علت اعراض و یا عدم بهره‌برداری بدون عذر موجه به مدت بیش از پنج سال متوالی متروک مانده باشد اراضی بایر اطلاق می‌شود.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها