فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

متن حقوقی سند وکالت فروش سهام عدالت ورثه ای

مورد وکالت:

مراجعه وکیل به کلیه ادارات سازما‌‌ن‌ها، نهادها و شرکت‌ها و بانک‌ها و کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی اعم از دولتی و غیردولتی و خصوصاً ادارات ثبت و اسناد و املاک و دارایی، شهرداری، مراجع قضائی و انتظامی، دادگاه‌ها و دادسراها، شوراهای حل اختلاف و دفاتر اسناد رسمی، شرکت سهام عدالت و شرکت‌های تابعه و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و انجام کلیه امور اداری ثبتی مالیاتی قضایی مالی راجع به سهم الارث موکلین از کلیه سهام عدالت مرحوم ……………….. در شرکت تعاونی عدالت شهرستان …….. به هر تعداد سهام و با هر ارزش با حق تقاضا و اخذ گواهی حصر وراثت اعم از محدود یا نامحدود تنظیم و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارث و اخذ گواهینامه واریز مالیات بر ارث با حق تنظیم دادخواست و تنظیم و تکمیل فرم‌ها و تقاضا‌ها و معرفی گواهان انجام تشریفات قضایی اخذ پاسخ استعلامات درج آگهی در روزنامه دفاع از حقوق موکلین در قبال هرگونه اعتراض و شکایت با حق انتخاب وکیل و انعقاد قرارداد با وکلای انتخابی و حق عزل وکلای انتخابی و تفویض اختیارات به وکیل با حق توکیل به غیر با حق هرگونه دادخواست واخواهی تجدید نظر خواهی فرجام‌خواهی تقاضا و اخذ سود سهام عدالت به هر مبلغ اعم از سود ایام گذشته و جاری و تقاضای هرگونه حکم و قرار و دستور تقاضای تامین دلیل و تامین خواسته و توقیف اموال و یا مهر و موم ترکه و تقاضای اجرای احکام و قرارها مسدود نمودن حساب‌ها پرداخت دیون و اقساط و وجوه متعلقه و تحویل و تحول و حضور در هر یک از مراجع مذکور جهت اخذ هر نوع مجوز موافقتنامه و گواهی لازمه و هرگونه توافق با سایر ورثه نسبت به مورد وکالت و درخواست و پرداخت هزینه‌ها و مالیات‌های قانونی نسبت به سهم الارث موکلین پرداخت مالیات‌ها و وجوه متعلقه ولو به تقسیط حفظ اموال و دفاع از حقوق موکلین در مقابل هر نوع تجاوز و تعدی و تصرف از ناحیه هر یک از اشخاص حقیقی و حقوقی با حق تقدیم اظهارنامه و دادخواست اعم از کیفری و حقوقی در هر یک از مراحل بدوی و تجدید نظر با حق اعاده دادرسی صلح و سازش جلب کارشناس تعیین داور و انتخاب وکیل دادگستری و پس از احراز مالکیت موکلین مراجعه به بانک‌های عامل شرکت سهام عدالت شرکت‌های تابعه سازمان بورس و اوراق بهادار، کارگزاری‌های بورس، اخذ هرگونه سود و امتیاز و سهام عدالت که به سهام موجود مرحوم تعلق بگیرد به هر مبلغ و تحت هر عنوان و با هر شرایط و هر طریق ممکن متناوباً یا متوالیاً به سهام مرحوم تخصیص و تعیین گردد انتقال و واگذاری سهم الارث موکلین از سهام مذکور به نام هر شخص که وکیل صلاح بداند ولو به نام خود وکیل با حق اسقاط کافه خیارات و سپردن تعهدات و انجام سایر تشریفات و تهیه و اخذ هرگونه مدارک اعم از رونوشت فتوکپی و المثنی حضور در کمیسیون‌ها و هیئت‌های حل اختلاف شهرداری و دارایی و رفع موانع قانونی و انجام امور ثبتی و اخذ کلیه مفاصا حساب‌ها و مجوزهای لازم دریافت مبلغ سهام و سود سهام و امتیازات متعلقه به سهام‌های مرحوم در شرکت‌ها خصوصاً برگ سهام شرکت تعاونی عدالت شهرستان ………. به شماره ثبت ……………. و اقرار به رسید و دادن رسیدها و تعهدات و گواهی امضاء و اصلاحیه تقاضا و اخذ وجه و مبالغ متعلقه و اخذ المثنی و فتوکپی مصدق از مدارک و اسناد از ادارات و بانک‌ها و شرکت‌ها و امضاء ذیل اوراق و دفاتر تا ختم مراحل.

حدود اختیارات:

امضاءو اقدام وکیل در زمینه مورد وکالت عیناً به جای امضاء و اقدام موکلین نافذ و معتبر بوده به طوری که در هیچ یک از مراحل نیازی به امضاء و حضور مجدد و اذن ثانوی موکلین نمی‌باشد. این وکالت فقط در نفس وکالت موثر است وکیل حق توکیل بغیر را هم دارد.

مطابق بند ب ۳۴ آیین‌نامه قانون دفاتر اسناد رسمی، اقرار می‌نمایم که مفاد سند و قوانین و مقررات مربوطه به اینجانب تفهیم و از مفاد سند مطلع گردیدم.

2 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر .سپاس از مطالب مفیدتون ‌ میخاستم بپرسم چطور میتونم مطالب شما رو دنبال کنم و درصورت نیاز از متن های مورد نطر استفاده کنم

    1. درود بر شما
      سپاس از توجه تون
      مطالب سایت در بازه های زمانی متفاوت با توجه به تغییرات احتمالی قوانین و بخشنامه ها و عرف به روز رسانی میشود
      پیشنهاد می کنم هر زمان به نمونه سندی احتیاج داشتید مراجعه و ملاحظه بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *