فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

تعهد به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی سند تعهد به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی

 

مشغول به تحصیل می‌باشم و از تسهیلات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی استفاده نموده‌ام و یا در مقاطع تحصیلی بعدی خواهم نمود و از مفاد دستورالعمل نحوه پرداخت و باز پرداخت تسهیلات مذکور و نیز نحوه پرداخت کارمزد طبق ضوابط و مقررات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی ………… کاملا” مطلع می‌باشم. ضمن عقد خارج لازم متعهد می‌شوم پس از اتمام تحصیل و قبل از دریافت هر نوع گواهی تحصیلی اوراق اقساط بازپرداخت تسهیلات را دریافت نموده و مطابق تاریخ سر رسید هر قسط و مطابق با مقررات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی …….. نسبت به بازپرداخت و کارمزد آن وام طبق ضوابط و مقررات اقدام نمایم.

الف: همچنین متعهد می‌شوم در صورت عدم فراغت (انصراف، ترک تحصیل یا اخراج) از تحصیل و نیز در صورت تاخیر بیش از سه بار متوالی در بازپرداخت اقساط، کلیه بدهی را به صورت یکجا مسترد نمایم. صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی ……. می‌تواند منفردا” یا مجتمعا” از طریق دفاتر اسناد رسمی تنظیم کننده سند نسبت به صدور اجرائیه علیه اینجانب جهت وصول اصل و کارمزد طبق ضوابط و هزینه‌های ناشی از اقدام قانونی را به هر میزانی که راسا ” تشخیص و به دفاتر اسناد رسمی اعلام نماید اقدام کنند و به صورت یکجا مسترد نمایم.

ب: ضامن اینجانب: ………………….. با اطلاع کامل از تعهداتی که متعهد فوق‌الذکر این سند بابت دریافت تسهیلات در قبال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی ………. دارد و در این تعهدنامه ملزم به بازپرداخت آن گردیده ضمن عقد خارج لازم متعهد و ملتزم می‌شوم که چنانچه نامبرده خلاف مقررات مذکور عمل نماید به محض اعلام و تشخیص صندوق رفاه دانشجویان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی ………. کلیه بدهی متعهد فوق و مطالبات دانشگاه را بدون اعتراض تادیه نمایم. مسئولیت ضامن و متعهد تضامنی است صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی …… می‌توانند برای هر یک از نامبردگان و یا در آن واحد برای هر دوی آنها تقاضای صدور اجرائیه نماید و به هر حال تشخیص این مراجع به دفترخانه نسبت به میزان بدهی جهت صدور اجرائیه برای متعهد و ضامن قاطع لازم الاجرا بوده وغیر قابل اعتراض است.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران آمادگی کامل جهت تنظیم سند تعهد به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی و ارایه مشاوره حقوقی و ثبتی در این زمینه را دارد.

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها