فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی تفویض وکالت فروش اتومبیل

 

در تاریخ زیر حاضر در این دفترخانه گردید:آقای ………….. با مشخصات فوق و بعدالحضور کلیه اختیارات خود در وکالتنامه فوق الذکر را درخصوص تمامی شش‌دانگ یک دستگاه سواری سیستم …….. مدل ………. بشماره انتظامی ……………… دارای شاسی شماره ………….. و موتور شماره ……………… که از طرف موکل خویش آقای ……………. را داشت ضمن اقرار صریح و قطعی به این که تا این تاریخ هیچگونه اقداماتی از قبیل تفویض وکالت یا واگذاری حقوق و اختیاراتی نسبت به وکالتنامه فوق الذکر انجام نداده است و من بعد هم حق هرگونه دخالت و استفاده ای در این خصوص را از خود سلب و ساقط نموده عینا” و کلا” و بدون هیچ کم و کاستی تفویض و واگذار نمود به: آقای ………….. با مشخصات فوق که نامبرده حق دارد بموجب این سند به هر نحو وطریقی که صلاح ومقتضی بداند به مورد وکالت قیام و اقدام نماید و این سند از هرحیث تابع وکالتنامه اولیه می باشد و تفویض کننده وکالت حق عزل و ضم وکیل را از خود سلب و ساقط نموده است و ضمنا” باظهار موکل و تائید وکیل مرقوم، وکالتنامه فوق الذکر تاکنون به قوت و اعتبار خود باقی است و هرگونه مسئولیت آن را از این بابت متضامناً” به عهده گرفتند و مفاد این سند فقط در نفس وکالت موثر است.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

guest

6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پدرام
پدرام
۱۴۰۱/۱۰/۰۶ ۰۲:۴۱

سلام،بنده خودرویی رو خریداری کردم، فروشنده از صاحب سند وکالت داشته و به بنده تفویض داده است، در متن تفویض موضوعی قید نشده و نوشته شده که کلیه اختیارات وکالت…… عینن به بنده انتقال داده شده. درضمن فقط شماره شناسه و شماره سند وکالت اصلی قید شده، وبه بنده تصویری از وکالت قبلی داده نشده.
آیا این تفویض در هنگام ارائه در تعویض پلاک مشکل‌ساز نمیشه؟
واینکه تعویض پلاک به سامانه دفترخانه ها دسترسی دارن که استعلام بگیرند؟؟

جعفرزمانی
جعفرزمانی
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۱۹:۵۱

سلام
بنده چندسال پیش ماشین خریدم وتفویض وکالت زدم .هیچ برگه ای ازوکالت قبلی به من ندادن الان شماره دفترخانه ای که اون وکالت رازده دارم ولی متاسفانه دفترخانه رانمیتونم پیداکنم .ظاهراکلاجمع شده ونشونی ازش نیست الان بایدچیکارکنم لطفاراهنمایی کنید.باشناسه سندنمیشه اصالتش راتاییدکردبدون رمزتصدیق ؟

امیر حسین باقری نژاد
امیر حسین باقری نژاد
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۳۱

سلام، ما یدونه ماشین داریم که وکالت فروش به اسم شخص دیگه ایی میباشد (A) و این شخص ماشین را خوابونده و ما یدونه وکالت تفویض داریم از این شخص ، وکالت تفویض ( به غیر از تعویض پلاک و فروش ) الان میتونیم با این کاغذ ماشین رو خارج کنیم یا نه ؟
ممنون میشم پاسخ دهید