فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

وکالتنامه فک پلاک لیزینگ ایرانیان

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی سند وکالتنامه فک پلاک لیزینگ ایرانیان

 

موکل: صاحب پلاک وکیل شرکت لیزینگ ایرانیان (سهامی عام) به شماره ۱۹۲۰۶۴ در اداره ثبت شرکت‌های تهران، تاریخ تاسیس شناسه ملی شرکت ۱۰۱۰۲۳۴۰۲۲۸، کداقتصادی شرکت: ۴۱۱۱۱۱۶۸۴۷۷۹ مقیم تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، نبش خیابان پیامبر شرقی – پلاک ۷۰- شرکت لیزینگ ایرانیان موکل حق عزل وکیل ندارد.

وکیل حق توکیل به غیر دارد.

مورد وکالت: مراجعه به کلیه مراجع و ادارات دولتی و غیردولتی و نهادها و سازمان ها و بانکها على الخصوص دفاتر اسناد رسمی و شهرداری و دارائی و نیروی انتظامی و به ویژه ادارات و دوایر راهنمایی و رانندگی (اعم از اجرائیات، شماره گذاری و واحد نقل و انتقال خودرویی ناجا)، پارکینگ های سراسر کشور، ادارات آگاهی، شوراهای حل اختلاف، دادگاه ها و دادسراها در سراسر کشور ایران، کلیه شرکتهای بیمه اعم از خصوصی و دولتی و کلیه شعب و دوایر آنها و شرکت ایران خودرو و دریافت هرگونه مجوز، استعلام و گواهی و مفاصا حساب و مطالبه و اخذ هرگونه سند و مدرکی در خصوص یکدستگاه خودرو ……………… مدل …………………………………… رنگ …………………………….. به شماره موتور ……………………… به شماره شاسی……………. شماره انتظامی ……………………………….. شماره قرارداد …………………………………… مورخ ….…………………. فیمابین موکل و شرکت لیزینگ ایرانیان اخذ و مطالبه هرگونه سند و مدرکی حهت تعویض یا فک پلاک منصوبه و دریافت پلاک جدید برای خودروی فوق با هر مشخصاتی که باشد به نام هر شخص حقیقی یا حقوقی ولو به نام خود وکیل با دارا بودن اختیار انجام کلیه تشریفات لازم اعم از تعویض و فک پلاک و مطالبه و دریافت پلاک جدید و تودیع پلاک قبلی نزد مراجع ذیصلاح و اخذ رسید پلاک تودیعی و در صورت فقدان پلاک قرار دادن در لیست سیاه آگاهی، دریافت صورت وضعیت خلافی و اعتراض به آن نزد راهنمایی و رانندگی با مراجع قضایی و اعمال تخفیفات لازمه، پیگیری و رفع شکایت های احتمالی نزد مراجع قضایی، رفع توقیف، ترخیص و تحویل موضوع وکالت از پارکینگ های نیروی انتظامی و سایر پارکینگ های مربوطه در سراسر کشور، تأدیه سایر هزینه های قانونی و عنداللزوم استرداد و دریافت اضافه پرداختی‌ها و سپردن هرگونه تعهد و قبول هرگونه شرط در جریان تعویض یا فک پلاک و اخذ پلاک جدید و تهیه و تسلیم یا اخذ هرگونه مدرک و مستندات اعم از اصل یا رونوشت از جمله: شناسنامه مالکیت، سند کمپانی، بیمه نامه شخص ثالث، برگ گارانتی و کارت مشخصات خودرو مورد اشاره و تقاضای ابطال کارت سوخت و یا صدور کارت جدید و اخذ آن و پرداخت عوارض و مالیات ها به شهرداری و ادارات دارایی همچنین اخذ هرگونه گواهی و مفاصا حساب، عوارض سالیانه و مالیات مشاغل و برگ معاینه فنی اتومبیل مذکور و همچنین توثیق و ترهین خودرو فوق الذکر به هر مبلغ و مدت و هر شرایط به نفع خود وکیل و هر شخص حقیقی یا حقوقی بنا به تشخیص وکیل و فک رهن از آن و دیگر تشریفات قانونی آن و پرداخت هرگونه هزینه مترتب بر انجام مورد وکالت با حق انجام کلیه مکاتبات با سلب نمودن هرگونه حق ادعا و اعتراض بعدی و احتمالی ولو به عنوان تضرر و دریافت خسارت و هرگونه وجه به هر میزان و مبلغ خواه نقدی و یا به صورت چک (با حق مراجعه به بانک مربوطه و دریافت وجه چک و پشت نویسی آن) از شرکتهای بیمه و به طور کلی انجام کلیه اموری که جهت دریافت وجه مربوط به خسارت اتومبیل فوق الذکر لازم و ضروری باشد هر چند که در وکالتنامه قید نگردیده باشد، امضاء ذیل کلیه مدارک و اوراق، دادن هرگونه رسید، ارائه کلیه مدارک و مستندات مورد لزوم، دادن و قبول هرگونه تعهد و التزام و در صورت لزوم گواهی امضاء فرم های مربوطه در دفاتر اسناد رسمی، فسخ اسناد و غیره.

حدود اختیارات: وکیل مرقوم در خصوص انجام مورد وکالت با حق توکیل غیر دارای اختیارات نامه مزبوره می باشد. امضاء و اقدام و عمل وکیل در انجام مورد وکالت به منزله امضا و اقدام و عمل و اظهار موکل نافذ و معتبر و دارای اثر و اعتبار قانونی می باشد به نحوی که در هیچیک از موارد فوق نیازی به حضور و اجازه مجدد موکل نباشد. این وکالت فقط در نفس وکالت موثر است. موکل ضمن عقد خارج لازم حق عزل وکیل و ضم امین و وکیل دیگر و انجام هر عملی منافی با انجام مورد وکالت توسط وکیل را از خود سلب و ساقط نمود.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها