فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

وثیقه و تضمین عاملیت شرکت رامک خودرو

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی سند وثیقه و تضمین عاملیت شرکت رامک خودرو

 

مبلغ بدهی: ……….. ریال که حسب الاقرار طرفین تماما” به عنوان قرض الحسنه تسلیم بدهکار گردید.

شرایط باز پرداخت: این قرارداد به اقساط مساوی و ماهیانه در دوازده قسط از قرار هر قسط به مبلغ ………. ریال وسررسید اولین قسط از تاریخ ……… خواهد بود.

شروط ضمن عقد:

۱- مادامی که مورد وثیقه فک رهن نگردیده است راهن حق هیچگونه نقل وانتقال اعم از قطعی،شرطی ،صلح حقوق،وکالت وغیره را نسبت به مورد وثیقه ندارد.

۲- فک رهن مشروط به تادیه تمامی دین مرقوم است و مورد وثیقه تا پرداخت آخرین ریال دین در رهن مرتهن باقی می ماند.

۳- تاخیر در پرداخت هر یک از اقساط بیش از ده روز از موعد مقرر بقیه اقساط را به دین حال تبدیل و راهن مکلف است مورد وثیقه را در دسترس مرتهن یا مامورین اجرای ثبت قرار دهد و طلبکار حق دارد با صدور اجرائیه و تعقیب عملیات اجرائی به استیفاء طلب خود از مورد وثیقه و در صورت لزوم از سایر اموال منقول و غیر منقول و حتی مطالبات بدهکار استیفاء طلب بنماید.

۴- چنانچه راهن بوسلیه مورد وثیقه باعث ورود خسارت ناشی از تصادف یا فوت سرنشینان یا اشخاص ثالث گردد خود مسئول جبران خسارات و پرداخت دیه خواهد بود و مرتهن هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

۵- منافع مورد وثیقه قبلا”به کسی واگذار نگردیده و مرتهن اقرار به تصرف نمود لیکن پس از تصرف آنی مرتهن مورد وثیقه به تصرف راهن داده شد تا طی مدت فوق از منافع آن به رایگان استیفاء منفعت نماید و صیغه رهن به اقراره جاری شده است.

۶- راهن ضمن عقد خارج لازم موافقت نمود تمامی مدارک و مستنداتی که مبین مالکیت وی نسبت به خودرو فوق میباشد نزد مرتهن باقی بماند و قبل از فک رهن و پرداخت کامل بدهی خود ناشی از این قرارداد حق مطالبه اوراق و مدارک مربوطه اعم از اصل و کپی و رونوشت را از خود سلب و ساقط نمود.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها