فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی سند ذمه با وثیقه

 

بستانکار: بامشخصا ت کامل

بدهکار: با مشخصات کامل

راهن: با مشخصات کامل

مبلغ بدهی: …………………… ریال وجه رایج ما خوده که حسب الا قرار هیچگونه وجهی تحت عناوین بهره وکارمزد ونظایر آن ازسوی بدهکار به بستانکار پرداخت نگردیده

مدت بازپرداخت: چهل ماه ابتدا از ……………..که بدهکار متعهد به پرداخت تمام بدهی خود درچهل قسط مساوی هر قسط به مبلغ ………………. میلیون ریال بموجب …………………… قبض اقساطی صادره این دفتر می‌باشد.

مورد وثیقه: بمنظور حسن انجام تعهدات ناشی ازبدهی این سند آقای ….. بامشخصات فوق بعنوان راهن: شش‌دانگ یک دستگاه آپارتمان واقع درطبقه اول بمساحت ……………دسی‌مترمربع که ………………. دسی‌متر مربع آن بالکن است قطعه …………..تفکیکی شماره ……. فرعی از …….. اصلی مفروز ومجزی شده ازپلاک ………… فرعی از اصلی مذکور واقع دربخش ….. تهران بانضمام یکواحد پارکینگ بمساحت دوازده مترمربع قطعه دوم تفکیکی درزیرزمین سمت جنوب شرقی موردثبت شماره …. صفحه…. جلد ……. که سند مالکیت آن طی شماره چاپی………. درتاریخ ……. بنام آقای …….. صادر سپس بموجب سند قطعی شماره …….. دفتر ……. به راهن منتقل شده است را در رهن و وثیقه بستانکار قرارداد و مکلف گردید تا استهلاک کامل بدهی این سند هیچگونه معامله ناقله و رهن تصرفی و مازاد نسبت به مورد وثیقه را انجام ندهد قبض و اقباض موردوثیقه به عمل آمد و ملک مجدا به تصرف راهن داده شد که این تصرف مانع از اجرای صدور اجراییه و مزایده نخواهد شد و به اقراه منافع ملک قبلا به کسی واگذار نشده است.

 

شرایط:

۱ – بدهکار با آگاهی از تمامی مفاد این سند و با قبول الزامات و تعهدات مندرج در آن متعهد و ملتزم گردید که وام دریافتی را به منظور ایجاد و راه‌اندازی کسب و کار در امر تولید استفاده نموده و از مصرف آن در امور دیگر خودداری نماید.

۲ – بستانکار جهت وصول مطالبات خود حق رجوع به بدهکار ویا راهن را منفردا ویامتفقا داشته ودرصورت تخلف بدهکار ازشرایط این سند تقاضای صدوراجرائیه ودرخواست بازداشت ملک پس از ابلاغ اجرائیه را خواهد داشت.

۳ – تاخیردر پرداخت بیش ازده روز از سررسید مقرر موجب حال شدن دین بدهکارخواهد بود.

۴ – بدهکاروضامن متعهد گردیدند درصورت تغییر محل سکونت خود مراتب را با ذکر نشانی دقیق به اطلاع شرکت برساند.

۵- بستانکاربه راهن نمایندگی اعطا نمود که پس ازاستهلاک کامل بدهی ووصول تمامی دین این سند باارائه آخرین قبض اقساطی نسبت به فک وثیقه و فسخ سند تنظیمی بدون حضور نماینده قانونی شرکت اقدام نماید. پاسخ استعلام به شماره …… اداره ثبت منطقه ……………….. تهران اخذ شد.

 

تذکر:

سند ذمه به سندی گفته میشود که حاکی از تعهد مدیون به پرداخت وجه نقد یا پرداخت جنس و یا تعهد به فعل معینی باشد، در سند ذمه بدهکار متعهد به پرداخت وجوهی است که در قبال آن می تواند مالی به وثیقه بگیرد.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها