مدارک مورد نیاز درخواست صدور سند تک برگی در اجرای ماده ۱۰۶ آیین نامه قانون ثبت
پیشنهاد میشود قبل از مطالعه این مطلب، جهت اگاهی بیشتر از مراحل اخذ سند مالکیت این مطلب را مطالعه نمایید.
در هنگام مراجعه حهت درخواست صدور سند تک برگی در اجرای ماده ۱۰۶ آیین نامه قانون ثبت مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر است. حتما قبل مراجعه مدارک را آماده نموده و آنها را همراه داشته باشید.
- اصل یا کپی برابر اصل صورت جلسه تفکیکی
- اصل سند مالکیت (اصل سند ارسال میشود)
- اصل بنچاق ابتیاعی (اصل رویت و کپی ارسال میشود)
- اصل خلاصه معامله (اصل خلاصه معامله ارسال میشود)
- اصل شناسنامه و کارت ملی (کپی مطابقت داده می شود و صرفا کپی ارسال میشود)
- آدرس و کدپستی ملک
- آدرس و کدپستی محلی که سند به آنجا ارسال خواهد شد
*صرفا اطلاعات بیشتر
در صورت عدم دسترسی به خلاصه معامله تهیه کپی برابر با اصل سند ابتیاعی از دفترخانه تنظیم کننده سند انتقال و ارسال به اداره ثبت کفایت میکند.