فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

وکالت فروش املاک در امارات متحده عربی – دبی

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی وکالت فروش املاک در امارات متحده عربی – دبی

 

حاضر گردیدند امضا کنندگان با مشخصات فوق و بدین وسیله به وکیل قانونی خود وکالت میدهند تا به نمایندگی از طرف اینجانبان نسبت به انجام امور مشروح در ذیل و حفظ حقوق قانونی و منافع مربوطه در خصوص یک دستگاه آپارتمان واقع در ……………………………. و پارکینگ های………….. ، …………. به مساحت …………… مترمربع اقدام نماید. وکیل نامبرده در حدود انجام موضوع این وکالتنامه تام الاختیار می‌باشد.

 ۱) اقدام به فروش، انتقال، لغو، بازپرداخت وجوه، ادغام، امضای ذیل قرارداد تسویه حساب و یا اختصاص معوض راجع به آپارتمان فوق الذکر در امارات متحده عربی و امضای کلیه اسناد در حضور تمامی مقامات ذیصلاح، از جمله اداره زمین، ثبت املاک و مستغلات، اداره ساخت املاک و شهرسازی، شهرداری‌ها، RERA، Ejari، دفتر اسناد رسمی، ادارات آب و برق، اتصالات، دادگاه ها، فرماندهی پلیس، ادارات پلیس، دادستانی قضایی، و تمامی افرادی حقیقی و حقوقی.

۲) اقدام به مذاکره و اجرا (خواه نزد دفاتر اسناد رسمی و یا سایر مراجع)، و تحویل، دریافت، تصدیق، تکمیل و یا ثبت همه توافقنامه ها ، قرارداد ها، اجاره ها، اسناد، اسناد رهنی، وامها، وثیقه ها، انتقال و ثبت فرم ها، تعهدات، نقشه های طراحی و سایر اسناد قانونی در ارتباط با و یا لازم برای انجام کامل انتقال یا واگذاری آپارتمان واقع در ………………………….و انجام کلیه امور و موارد ضروری و هرگونه اقدامات لازم در رابطه با فروش، انتقال یا واگذاری آپارتمان موصوف خواه به نام وی یا هر طرف دیگر.

۳) دریافت وجوه قیمت آپارتمان به نام وی یا پرداخت از طریق بانک به عنوان حواله، در رابطه با انتقال یا واگذاری آپارتمان فوق الذکر.

۴) اقدام به پرداخت وجوه به حساب وکیل و دیگر مراجع ذیربط برای واگذاری و یا لغو فروش آپارتمان فوق الذکر.

۵) اقدام به تجدیدنظر، اصلاح و تغییر اسناد و مدارک، تعیین وکیل جهت اقدام به طرح دعوی و حضور و ثبت پرونده های حاضر برای بازداشت آپارتمان و ارجاع پرونده از این نظر به دادگاه و یا اقدام به ارجاع پرونده به مرحله تجدیدنظر در دادگاه عالی در خصوص امور حقوقی مترتب بر تصرف و مالکیت آپارتمان فوق الذکر.

۶) انجام کلیه تشریفات لازم جهت واگذاری آپارتمان موصوف از سازنده و درخواست و اخذ کلیه مجوزها، تأییدیه‌ها و رضایت نامه های مورد نیاز در زمان تحویل از جمله تشریفات مربوط به مجوزهای DEWA و سایر ادارات دولتی و غیر دولتی از طرف موکل در خصوص آپارتمان فوق الذکر.

۷) اقدام به اجاره آپارتمان فوق الذکر و تخلیه آن و دریافت سپرده اجاره و اخذ اجاره بهاء به صورت نقدی یا چک در وجه وکیل، امضای ذیل قرارداد اجاره و انجام تمام مراحل لازم برای تأیید آن، صدور رسید، تصویب و تسویه و صدور گواهی مربوط به آپارتمان.

۸) اقدام به حضور در هرگونه جلسات حل اختلاف مربوط به املاک استیجاری در کمیته اجاره به نمایندگی از طرف موکل و تسلیم ابلاغیه ها و اقدام به سازش، انتقال، تسویه حساب، تأیید، تخلیه، پرداخت و دریافت هرگونه مبالغ ناشی از موارد فوق و امضاء ذیل ابلاغیه های حقوقی کلاً راجع به آپارتمان فوق الذکر.

۹) اقدام به نمایندگی از طرف موکل صرفاً در خصوص امور حقوقی و ثبتی آپارتمان فوق الذکر و حضور در شورای حل اختلافات اجاره در مرکز حل اختلاف و انجام امور مربوط به کلیه دعاوی مطروحه به عنوان خواهان یا خوانده؛ اقدام به درخواست تجدید نظر در اداره اجرای احکام و یا دیگر ادارات دولتی، دادسرای عمومی، ادارات اجرای احکام و ادارات دولتی و خصوصی، پلیس در امارات متحده عربی و در طرح دعاوی تخلیه آپارتمان استیجاری، تأمین پرداخت هزینه های مالی و پرداخت دیون و هزینه ها، ارسال آگهی ها، طرح دعوی متقابل، طرح دعوی مطالبات اجاره، استرداد اسناد، ابلاغ و احضار، ارسال ابلاغ، نامه، دعوتنامه و دریافت آن، جبران خسارت و یا مداخله در هر پرونده ای که صرفاً راجع به آپارتمان فوق الذکر طرح گردیده است.

۱۰) اقدام به انجام هرگونه اموری ملزوم در خصوص مذاکره، اجرا، تحویل، دریافت، تصدیق، تکمیل، فروش، انتقال یا واگذاری آپارتمان فوق الذکر.

۱۱) وکیل در انجام امور وکالت دارای اختیارات تامه بوده هرگونه اقدام و امضاء وکیل به منزله اقدام و امضاء موکل با مسئولیت وکیل می باشد.

۱۲) تقاضا و اخذ کارت درب ولو المثنی و ورود به آپارتمان

۱۳) مسئولیت اجرای وکالت و رعایت مقررات قانونی و پرداخت هزینه های مربوط به انجام موضوع وکالت و پرداخت مالیات ها و عوارض و بیمه و شارژ و حقوق دولتی و دیون متعلق به آپارتمان موضوع وکالت و اجرت المثل و حق الوکاله انجام وکالتنامه بر عهده و ذمه و ضمانت وکیل می باشد و وکیل و منتقل الیه، حق ادعای مطالبه وجه یا خسارت یا هرگونه دعوی مالی به طرفیت و علیه موکلین را ندارد.

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمیدرضا برازنده
رضا
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۲۱:۱۳

وکالت فروش املاک در تهران هم متنی دارید؟
یا وکالت فروش ملک در تمام استان‌ها یا وکالت فروش در ایران؟