فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی اقرارنامه مسکن و شهرسازی فرم ۲

 

اینجانب ………… با مشخصات فوق به موجب این سند اقرار و تعهد مینمایم :

  1. قطعه زمین شماره ……….. فرعی از ……………. اصلی واقع در بخش …………………… به نشانی …………….. به مساحت ………. متر مربع موضوع قرارداد شماره ………….. مورخ …………… که از سوی ………… به آقای ………………… واگذار گردیده بدون احداث بنا و با کلیه حقوق و تعهدات قراردادی به موجب سند عادی مورخ ………….. به اینجانب واگذار و منتقل گردیده و بعنوان قائم مقام و جایگزین واگذار شونده اولیه آقای …………………. می‌باشم و با پذیرش آگاهانه تمامی آثار مترتب بر اقدامات انجام شده ملزم به پاسخگوئی در قبال نامبرده و اداره کل مسکن و شهر سازی استان ……….. (و اداره کل زمین شهری سابق) و اشخاص ثالث می‌باشم و کلیه آثار و تبعات ناشی از دعاوی و شکایات اشخاص غیر و آراء و احکام و تصمیمات صادره از مراجع قضائی، شبه قضائی، دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قانونی و ادرای مربوط به قطعه فوق به عهده اینجانب می‌باشد.
  2. واجد شرایط مقررات مندرج در بندهای ۱ و ۲ ماده (۱) آئین نامه اجرائی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن میباشم و از تاریخ ۱۳۸۴/۱/۱ فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی بوده و از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ از هیچیک از امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین ، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده ننموده ام.
  3. حداکثر در مدت ۶ ماه از تاریخ تنظیم این سند نسبت به اخذ پروانه ساختمانی و احداث و اتمام ساخت واحد مسکونی بر روی قطعه زمین فوقتالذکر در مهلت مندرج در پروانه و اخذ و ارائه گواهی پایانکار ساختمان صادره از شهرداری به اداره کل مسکن و شهرسازی استان …………….. اقدام نمایم.
  4. حق واگذاری و انتقال عین و منافع زمین مذکور بصورت رسمی و یا عادی ، کلی یا جرئی ؛مفروز یا مشاع به سایر اشخاص را قبل از اتمام ساخت بنا و انتقال مالکیت رسمی عرصه از خود سلب و اسقاط نمودم.
  5. در صورت احراز خلاف واقع بودن اقرارنامه فوق و یا عدم انجام تعهدات مقید در این سند به تشخیص اداره کل مسکن و شهرسازی استان …………….. قرارداد واگذاری اعم از واگذاری اولیه  و یا بعدی منفسخ و قائم مقامی و جایگزینی اینجتنب نیز ملتفی گردیده و اداره کل مسکن و شهرسازی استان …………….. مختار و مجاز است نسبت به فسخ قرارداد و خلع ید از زمین موصوف بدون مراجعه  به مراجع قضائی و اداری اقدام و عودت عینی مبلغ واریزی به شماره حساب شخصی اینجانب به شماره …………………………. نزد بانک ……………….. واریز و یا تودیع در صندوق ثبت اقدام نماید و آنرا به سایر اشخاص واگذار نماید و حق هر گونه اعتراض و شکایت و طرح دعوا تحت هر عنوان پیش بینی شده یا نشده در این خصوص را از خود سلب و ساقط نمودم.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران 

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها