فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی سند اقرار و تعهد شرکت گاز جایگاه سی ان جی

 

اینجانب …………… با مشخصات فوق مالک / بهره بردار جایگاه CNG ………………. به نشانی استان همدان ……………… به نمایندگی تام الاختیار از طرف مسئولین و یا متولیان جایگاه مذکور و پیرو قرارداد اولیه و لاحق تنظیمی با شرکت گاز استان همدان علاوه بر التزام و تعهد به اجرای کامل مفاد قرارداد طی این تعهد و اقرارنامه نیز متعهد می‌گردم:

  • کلیه بدهی جاری خود را طبق برنامه اعلامی از طرف شرکت گاز استان ……… شهرستان …….. هر هفته / پانزده روزه پرداخت نمایم.
  • پرداخت کلیه بدهی های قبلی را نیز متعهد و با طی سپردن این تعهد در اولین فرصت بدهی خود را پرداخت و با شرکت گاز تسویه نمایم.
  • مبنای محاسبه گازب‌های مصرفی، دستگاه‌های اندازه گیری شرکت گاز بوده که دارای گواهی صحت و کالیبراسیون دوره ای می باشند که یک نسخه از آن در اختیار جایگاه قرار داده خواهد شد و با سپردن این تعهد حق هرگونه ایراد و اعتراض را از خود سلب نموده و مبالغ اعلامی از طرف شرکت گاز را قبول داشته و تعهد به پرداخت آن را بر خود ملزم می‌دارم.
  • در صورت عدم رعایت هر یک از تعهدات مندرج در بندهای فوق به شرکت گاز این اجازه را می دهم تا ضمن قطع گاز جایگاه مطالبات معوقه و جاری خود را از محل سپرده و تضمین مندرج در قرارداد وصول نموده و در صورت وجود بدهی مازاد بر سپرده متعهد به پرداخت می‌گردم و در صورت قطع گاز از طرف شرکت که ناشی از عدم ایفای تعهدات جایگاه باشد حق هرگونه اعتراضی را با تنظیم این تعهد از خود سلب و ساقط و مسئولیت‌های ناشی از عواقب قطع گاز و پاسخگویی به کلیه مراجع اداری امنیتی و حتی پاسخگویی به خواسته های عمومی را با سپردن این تعهد پذیرا بوده و شرکت گاز را در همه موارد از پاسخگویی مبرا می دارم.
  • ضمن سپردن این تعهد ملزم می‌گردم در صورت واگذاری بهره برداری جایگاه به غیر، نسبت به ایفای تعهدات در حق شرکت گاز از جمله پرداخت بدهی‌ها و تسویه حساب، تعهد لازم را از بهره بردار اخذ نموده در غیر این صورت کلیه تعهدات اینجانب به همراه پرداخت بدهی بهره بردار به ذمه این بنده می‌باشد.
  • این تعهدنامه را ضمن عقد خارج لازم و مستند به قوانین آمره از جمله ماده ۱۰ قانون مدنی و با علم و اطلاع کامل از مفاد آن امضاءنموده و در صورت تخطی از آن شرکت مجاز است بدهی جایگاه را به نرخ آزاد و تمام شده از متعهد جایگاه مطالبه و یا از محل سپرده‌ها برداشت نماید.
  • رعایت کلیه مقررات و دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران و استان همدان در باب استانداردها و بخشنامه‌ها و دستورالعمل و همچنین به تبعه از آن نرخ‌های اعلامی از طرف مراجع ذیصلاح مانند شورای اقتصادی، دولت، وزارت نفت و شرکت‌های تابعه آن را بر خود فرض دانسته و حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می‌نمایم.
  • این تعهدات، ناقض تعهدات قبلی متعهد در خصوص تجهیزات و تاسیسات و رعایت استانداردها و مسائل ایمنی و نحوه نگهداری تاسیسات مربوطه به شرکت پخش فرآورده های نفتی نبوده و فی الواقع در راستای تکمیل و مکمل آن است و مفاد تعهدات و قراردادهای قبلی تنظیمی فی مابین مالک جایگاه با شرکت پخش و فرآورده های نفتی کماکان بقوت خود باقی بوده و لازم الاجرا است.
  • این تعهدنامه در ۹ ماده و با شرایط فوق توسط اینجانب در دفتر اسناد رسمی تنظیم و امضاء و با امضای این تعهدنامه به شرکت گاز اجازه هرگونه اقدامی را بدون نیاز به طرح دعاوی حقوقی و اداری تفویض و در صورت عدم رعایت هر یک از موارد فوق شرکت مجاز به اقدام علیه اینجانب به تشخیص خود خواهد بود.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها