فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

تعهد خدمات پس از فروش واردات موبایل

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی سند تعهد خدمات پس از فروش واردات موبایل

به تاریخ نگارش سند در این دفتر حاضر گردید: آقای/خانم …………. مدیرعامل شرکت ……………..با مشخصات فوق به عنوان نماینده قانونی شرکت متقاضی واردات تلفن همراه با نشان تجاری ……………………….از کشور …………….. – ……….. با آگاهی کامل، رعایت مقررات زیر را متعهد گردیده و مسئولیت‌های حقوقی ناشی از نقض هر یک از مقررات مزبور یا عدم صحت مدارک ارایه شده را شخصا به عهده می‌گیرم.

کلیه مدارک ارایه شده برای دریافت تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش از اصالت و صحت برخوردار است.

  1. متعهد به ارایه خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان و تامین شبکه پشتیبانی و خدمات متناسب با گستره توزیع بر اساس ضوابط اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان می‌باشم و ضمن ارائه ضمانتنامه و معرفی شبکه خدمات پس از فروش، مسئولیت رسیدگی به تقاضای مشتریان در قبال کیفیت و کمیت کالاهای فروخته شده را پذیرا بوده و خود را ملزم می‌دانم تا در صورت هرگونه شکواییه و یا نارضایتی در این خصوص راسا نسبت به ایفای تعهدات و جلب رضایت مشتریان اقدام نمایم.
  2. متعهد می‌شوم آخرین تغییرات شرکت را در اولین فرصت ممکن به آن سازمان اعلام نمایم.
  3. متعهد می‌شوم کلیه مقررات و قوانین جاری (استاندارد، محیط زیست، بهداشت و … ) جهت واردات کالای مورد نظر را رعایت نمایم.
  4. متعهد می‌شوم نسبت به ارایه اطلاعات مربوط به واردات خود در هر مرحله حسب نیاز آن سازمان اقدام نمایم.
  5. متعهد می‌شوم قبل از هرگونه توزیع و فروش کالا در سطح بازار نسبت به نصب برچسب و یا هالوگرام شرکت (دقیقا همان نامی که بر اساس آن تاییدیه فعالیت صادر گردیده است) بر روی جعبه محصول اقدام نمایم.
  6. متعهد می‌شوم لیست کامل مراکز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور را ارایه و در صورت ایجاد هرگونه تغییر در لیست اعلام شده بلافاصله نسبت به اعلام تغییرات به آن سازمان اقدام کنم.
  7. متعهد می‌شوم حسب درخواست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نسبت به ارایه گزارش عملکرد خدمات فروش و پس از فروش مطابق نظر آن سازمان اقدام نمایم.

کلیه مسئولیت‌های ناشی از موارد فوق الاشاره بر عهده شرکت فن آوری اوج اندیشه می‌باشد و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان حق دارد در صورت احراز هرگونه تخلف نسبت به ابطال تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش و برخورد قانونی لازم اقدام نماید.

مستند به بند ب ماده ۳۴ آیین‌نامه قانون دفاتر اسناد رسمی امضا کننده، با اقرار به اطلاع از قوانین و مقررات مرتبط با این سند اعلام و اظهار نمود، مفاد سند به اینجانب تفهیم و از آن مطلع شدم.

فتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها