فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

تعهدنامه حفظ محرمانگی

 

اینجانب …………………. فرزند …………………. با شماره ملی: …………………. شماره شناسنامه …………………. متولد: ………………….. با شماره تماس …………………. ساکن …………………. کدپستی ………………….

احدی از پرسنل یا پیمانکار و یا پرسنل پیمانکار شرکت ………………… به شماره ثبت ………………… و شناسنامه ملی شرکت ………………… (که من بعد در این سند “شرکت”نامیده می‌شود) و یا احدی از سهامداران، ذینفعان، همکاران، بازرسان، بازاریابان، سرپرستان فروش و یا پیمانکاران شرکت یا افرادی که به هر نحوی با شرکت همکاری دارند، در کمال صحت و سلامت و با اطلاع و آگاهی کامل از مقررات و قوانین، اعلام و اظهار و اقرار و تعهد می‌نمایم کلیه مدارک و مستندات کتبی و شفاهی مربوط به شرکت یا اطلاعات و فعالیت مرتبط با شرکت (چه بصورت پیمانی یا پیمانکاری یاکارگری)، امانت در اختیار بنده قرار دارد و به هیچ عنوان حق افشا یا اعلام آن را ندارم و در خصوص همکاری با شرکت متعهد می‌گردم به گونه‌ای که:

  1. کاملا آگاهی و اطلاع دارم که افشاء اطلاعات، عبارت است از اینکه: کارمندان، همکاران، یا ذینفعان یا همکاران و مشارکت کنندگان شرکت پیمانکاران یا مجریان پروژه ای کار موقت، هرگونه اطلاعات و به ویژه اطلاعات محرمانه را برای شرکت ها یا افراد دیگر اعم از اینکه آن شرکت‌ها و یا افراد، دارای فعالیت مشابه باشند یا نباشند، به صورت سمعی و بصری ، شفاهی، کتبی و یا از طریق پست الکترونیکی و یا به هر طریق دیگری بدون اطلاع و مجوز کتبی هیئت مدیره و مدیر عامل افشاء یا اعلام نماید.

  2. کاملا آگاهی و اطلاع دارم که هر یک از اینجانب نسبت به مواردی که برحسب جایگاه شغلی اش یا نوع همکاری اش سپرده شده است می‌تواند از اطلاعات آن استفاده (استفاده مجاز) کند و حق استفاده غیر مجاز از اطلاعات و اسناد و مدارک سایر کارمندان و همکارانش یا افرادی که با ایشان ارتباط دارد یا ندارد ولو اینکه به اطلاعات دیگران دسترسی داشته باشد.

  3. کاملا آگاهی و اطلاع دارم که این جانب جز گرفتن تعداد محدودی رونوشت لازم برای اسناد مجاز، نباید به هیچ عنوان از اسناد مربوط به یکدیگر رونوشت گرفته و یا به صورت دیگری مثل کاغذی، الکترونیکی، صوتی و تصویری و غیره، آنها را تکثیر و یا موجبات علنی شدن آن را فراهم آورند.

  4. کاملا آگاهی و اطلاع دارم که اطلاعات محرمانه، عبارت است از هرگونه اطلاعات فنی و غیر فنی در حیطه وظیفه محول شده به افراد اعم از حوزه های تامین، اداری، کارشناسان فروش، امور مالی و حسابداری، حقوقی، فنی، دفتر مرکزی کارخانه، انبارداری، مدیرتولید، مدیرکارخانه، کارگاه تولیدی، کارگران، حوزه های مربوط به استانداردها، ایزو و سیستم های بین المللی پایداری و کربن، سیستم ها و روش ها، منشی و مدیر دفتر و دوایر دیگر و کلیه شاغلین و همکاران (خواه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم و یا خواه در لیست بیمه ای بوده یا نبوده باشند) و متعهد این سند ضمن قبول موارد فوق، اطلاعات محرمانه شامل موارد همکاری، موضوعات و اطلاعات ذیل می‌شود:
  • الف) اختراعات یا ابداعات، روش‌ها یا رویه‌ها و دستورالعمل‌ها و فرم‌ها و دانش فنی و اجرایی از جمله روش تولید محصولات و فرمولاسیون‌ها، فرمول‌های تولید و روش‌های تولید و روش‌های آماده‌سازی محصول (اعم از جمع آوری، فرآروش و حمل و نقل و فرمولاسیون‌ها و موارد اضافه شده به محصول)؛ فرایندهای مهندسی شیمی و فرآیندی مربوطه، اطلاعات و دانش مربوط استانداردهای آن همچون استانداردهای ایزو و هر اطلاعاتی مربوط به استانداردهای بین المللی پایداری و کربن؛ استانداردهای دستورالعمل انرژی‌های تجدید پذیر و هر استاندارد مشابه ای که مربوط به پایداری و موضوعات مشابه استانداردهای مذکور باشد و هر آنچه مربوط به پایداری مواد و سوخت‌های بیو و یا پاک وبیودیزل و هر آنچه مربوط به پسماندهای روغنی همچون روغن‌های سوخته و پخت وپز و فست فودی، روغن‌های خوراکی اعم از گیاهی و حیوانی، خمیر صابون، اسید اویل و اسید چرب، روغن پایه، اسیدهای چرب اسکرابر، لرت‌های روغن و ترخیص، تمامی امور مربوط به بازرگانی و کشتیرانی، امور گمرکی و سامانه ثامن و سامانه تجارت فرامرزی و سامانه های گمرکی و ارزی مربوط به پسماندهای روغنی و همچنین متعهد می‌گردم در خصوص کلیه موارد این سند و به ویژه هر نوع موضوعی که مربوط به بند ۴ می‌باشد من جمله جمع آوری، خرید و فروش به هر نحو و یا بازرگانی انواع پسماند روغن‌ها اعم از حیوانی و گیاهی و یا روغن پایه و یا پسماندهای روغنی، گلیسیرین، برو پارافین، بیوفیول، بیودیزل، بیوپروفین، گلیسرول و تمامی محصولات وابسته به پایه روغن و یا فرایندهای شیمیایی و فیزیکی آن انحصاراً و صرفا با شرکت چه در زمان همکاری و مراوده مالی و چه پس از خاتمه همکاری و مراوده مالی (به مدت نامحدود) همکاری نمایم و با هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی دیگری در هیچ غالبی اعم از کار ثابت، بازاریابی، سرمایه گذاری، مشارکت، کار پاره وقت، مشاوره، اطلاع رسانی، افشا اطلاعات و یا هر نوع ارتباط دیگری همکاری ننمایم و نهایت دقت را در حفظ اطلاعات و دانش داشته باشم.
  • ب) اسرار تجارت و اسامی مشخصات و اطلاعات مشتریان و یا تامین کنندگان، مبلغ مذکور در توافق‌ها و قراردادها اعم از مکتوب و غیر مکتوب، نامه‌نگاری‌ها، بانک‌های اطلاعاتی، کلیه مطالب موجود در CRM، برنامه‌ریزی‌های مالی، فاکتور و پیش فاکتورها، اسناد حسابداری و فرمول‌های مکتوب و غیر مکتوب، چگونگی ارسال و استانداردهای آن و تمامی موضوعات مربوط به بارگیری اعم از طریق بشکه، فلکسی بگ، ایزو تانک و تانکر و اطلاعات شرکت‌های حمل و متخصصین همکار و یا کلیه اطلاعات مربوط به فروشندگان و تامین کنندگان پسماند روغنی از جمله روغن‌های سوخته پخت و پز، پسماند روغن‌های گیاهی یا حیوانی اسید اویل، خمیر صابون و اسید چرب، لرت و سایر انواع موارد روغنی. برنامه‌ریزی‌های مالی، فاکتور و پیش فاکتورها، تمامی اسناد حسابداری و مالی و فرمول های مکتوب و غیر مکتوب، روش‌های تولید مواد اولیه و کلیه اسناد شامل ورود و خروج مواد، برگه های تولید و برگه‌های بسته بندی و نام خریداران، نام تامین کنندگان مواد برای شرکت، اطلاعات مربوط به فعالیت با شرکت‌های همکار اعم از خرید یا فروش به هر عنوان.
  • ج) تمام اطلاعات مربوط به واحد های تجاری و تولیدی، اطلاعات انحصاری و ایده‌ها، فنون طرح‌های اولیه، ابتکارات، دستگاه‌ها، تجهیزات و برنامه‌ریزی‌های نرم‌افزاری، کار تجربی، توسعه بانک‌های اطلاعاتی، کلیه داده‌ها، جزئیات طراحی مهندسی و فرایند؛ هرگونه اسناد، مدارک، اطلاعات و غیره اعم از اینکه ثبت شده یا نشده باشد.
  • د) اطلاعات پرسنلی و حقوقی کارکنان، قراردادهای پرسنلی و روش پرداخت و موارد مشابه سرمایه گزاران، ارتباطات قراردادی و تجارت، و اعلام این موضوع که در شرکت در موضوعات مربوط به پسماندهای روغنی و یا هر موضوع وابسته و یا موضوعات دیگری که در ارتباط با حوزه کار شرکت می‌باشد همکاری نموده است در قالب رزومه، سابقه همکاری و موارد مشابه، مبالغ و تمامی محتوا و موضوعات مربوط به توافق‌ها، تفاهم نامه‌ها، و هرگونه اطلاعات مربوط به صورت حساب‌ها و نوع قراردادها، کلیه موضوعات مالی و مالیاتی و بیمه ای و موارد مربوط به جذب سرمایه از هر روش و مدل شامل سرمایه گذاران یا اعتبارات بانکی و ….
  • ه) افشاء بدون مجوز کتبی از هیئت مدیره، یا عدم تعهد و یا تخلف در موارد بالا در طول مدتی که با یکدیگر همکاری می‌نمایند و یا حتی پس از آن (بدون محدودیت زمانی) مگر با تایید مکتوب هیئت مدیره و مدیر عامل، ضمن اینکه هرگونه اسناد، مدارک، اطلاعات و غیره اعم از اینکه ثبت شده باشد یا نشده باشد و در زمره اطلاعات باشد، باید محرمانه تلقی شود و اینجانب، حق ندارم اطلاعات محرمانه و یا عادی شرکت را به هر طریقی که باشد؛ نزد هر شخص حقیقی یا حقوقی، افشا نماییم.
  • م) کلیه دیتاهای موجود در کامپیوترها- دستگاه‌های متعلق مثل دوربین – فلش – هارد اکسترنال – مطالب آپلود شده در سایت – موبایل‌های متعلق به مجموعه دفاتر – تمامی اطلاعات مربوط به هاست، دامنه، ایمیل‌ها و اطلاعاتی که مربوط به بستر IT می‌باشد و سایر موارد از این دست.
  • ن) اسناد و بانک‌های اطلاعاتی فیزیکی در قسمت فروش، فنی، مالی، تامین، دفترمرکزی، کارخانه، اتاق مدیریت، اتاق انباردار، اتاق مدیر تولید، اتاق مدیر کارخانه، اتاق منشی، کارخانه و کلیه فضاهای متعلق به شرکت.

 

  1. اینجانب با علم و اطلاع کافی از اینکه، گیرنده اطلاعات ممکن است زمانی دانش و تجربه مربوط به خود را افزایش دهد، و دانش حفظ شده به شکل نامحسوس در ذهن هیئت مدیره، سرمایه‌گذاران، بازرسان، ذینفعان، کارکنان، گردانندگان، پیمانکاران و مشاوران باقی بماند (دانش باقی مانده در ذهن)، بنابراین اطلاعات به عنوان اطلاعات محرمانه افشاء شده تلقی خواهد شد و نباید آن اطلاعات را در جایی مطرح کنم. و تعهد تضمین می‌کنیم که با حسن نیت کامل همکاری کرده و هیچ گونه اطلاعاتی و به ویژه اطلاعات محرمانه به شخص حقیقی یا حقوقی خارج از شرکت فاش نکنیم. و همچنین این تعهد، یک تعهد کامل و انحصاری در مورد عدم افشاء اطلاعات و تعهد کاری می‌باشد که از تاریخ امضاء آن و قبل و بعد آن مکلف به اجرای آن می‌باشیم.
    متعهد هستم اطلاعاتی که شامل پیش بینی های تجاری، بازار فروش، خرید و تامین مواد، طرح‌ها و اطلاعات بازاریابی و تامین، و موارد حرفه ای دیگر می‌باشد و در اختیار من قرار می‌گیرد و هر آنچه که به ضرر شرکت است را برای شخص سوم فاش نکنم.

  2. اینجانب متعهد و ملزم هستم از انجام موارد زیر جداً خودداری نمایم.
  • الف) هرگونه دخل و تصرف مالی از جمله برداشت یا جا به جایی از کلیه حساب‌های مربوط به امور شرکت و غیره.
  • ب) هرگونه دخل و تصرف در اسناد، نامه‌ها، اطلاعات
  • ج) جابجایی، خروج یا برداشت مواد، ارقام و هرگونه مال به نفع خود یا دیگری.
  • د) خرید و فروش یا اجاره اجناس، مواد دستگاه، بدون اجازه کتبی از هیئت مدیره شرکت
  • ر) افشاء و استفاده به نفع خود یا دیگری کلیه رموز بانکی حساب‌های تحویل شده چه شفاهی چه کتبی
  • ه) وصول هرگونه سند به نام خود یا دیگری.
  1. اینجانب اقرار و گواهی می‌نمایم که از بین بردن اطلاعات محرمانه و یا افشاء اطلاعات، باعث لطمه و زیان جبران ناپذیر به شرکت می‌شود و در صورت از بین بردن اطلاعات محرمانه و یا افشا غیر مجاز اطلاعات شرکت و مورد تهدید و مخاطره قراردادن شرکت مذکور توسط اینجانب؛ که تشخیص افشا و عدم افشا تعیین میزان خسارت آن بر عهده هیئت مدیره شرکت می‌باشد. و شرکت می‌تواند از طریق قانونی وارد عمل شده و اقدام لازم را انجام دهد

  2. در صورت عدم انجام تعهدات فوق و یا نقض آنها که به تشخیص هیئت مدیره می‌باشد؛ متعهد و ملزم و مکلف به جبران و پرداخت کلیه هزینه‌ها و خسارات وارده می‌باشم و تشخیص و اعلام بروز خسارات یا خیانت در امانت و میزان خسارات وارده بر عهده و به تشخیص هیئت مدیره شرکت می‌باشد و اینجانب هیچگونه اعتراض و ادعای بعدی در این زمینه نداشته و ندارم و حق هرگونه ادعا و اعتراض بعدی و لو به عنوان تضرر را از خود سلب و ساقط می‌نمایم.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

 
guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AccAlireza
AccAlireza
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۲۳:۳۹

با تشکر از شما – از مطلبتون استفاده کردم