فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی سند اظهارنامه مشارکت

 

الف. بدینوسیله اعلام می‌گردد که، به منظور ارزیابی کیفی جهت ارائه پیشنهاد در مناقصه خرید ……….. عدد ………… (بخش اول و بخش دوم شرکت‌های) ۱) شرکت ……………….. (سهامی  خاص)، ۲) شرکت …………….. (سهامی خاص)، ضمن تشکیل مشارکت ((شرکت …………… را به عنوان پیشرو مشارکت تعیین نموده است. کلیه اعضای مشارکت منفردا. مشترکا و متضامنا، مسئولیت‌ها و تعهدات مشارکت در قبال پیشنهاد ارائه شده نسبت به مناقصه‌گزار (شرکت ……………)) را متقبل می‌شوند. پیشرو مشارکت از طرف اعضای مشارکت دارای اختیار تام در کلیه موارد مربوط به ارزیابی کیفی مناقصه، انعقاد و اجرای قرارداد، می‌باشد. ضمنا متعهد می‌گردد در صورت پذیرش و برنده شدن در مناقصه قبل از انعقاد قرارداد، موافقتنامه مشارکت جهت تایید به کارفرما ارائه شود.
همچنین تایید ‌می‌نماید که اطلاعات ارائه شده در این اظهارنامه و مدارک منضم صحیح است. ضمنا ساختار و ترکیب این مشارکت بدون اطلاع مناقصه‌گزار و تا زمان خاتمه تعهدات قراردادی پروژه تغییر نخواهد کرد. همچنین تمامی اعضای مشارکت متعهد می‌شوند، به صورت مجزا طرح پیشنهادی و قیمت به مناقصه‌گزار، اعلام ننمایند. متناظرا سهم و نقش هر یک از اعضا در این مشارکت در صورت پذیرش و برنده شدن در مناقصه، اعلام خواهد شد.

مستند به بند ب ماده ۳۴ آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی امضا کننده، با اقرار به اطلاع از قوانین و مقررات مرتبط با این سند اعلام و اظهار نمود، مفاد سند به اینجانب تفهیم و از آن مطلع شدم.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

 
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها