فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

تعهد واگذاری امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی سند تعهد واگذاری امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

در تاریخ تنظیم این سند در این دفترخانه حاضر گردید آقای …………….. متعهد با مشخصات فوق‌الذکر و بعد الحضور دانسته و فهمیده و در قبال متعهد له متعهد و ملتزم شرعی و قانونی می‌گردم که به محض  آماده شدن اسناد و مدارک مربوط به یک واحد مسکن طرح نهضت ملی در شهر …………….. که توسط متعهد ثبت نام گردیده بدون هیچگونه عذر و بهانه‌ای، در دفترخانه حاضر و نسبت به تنظیم و امضا وکالت فروش یا انتقال قطعی به نام و برای متعهدله و یا هر شخص حقیقی یا حقوقی دیگری که متعهدله تعیین و معرفی می‌نماید اقدام و در غیر این صورت می‌بایست از کلیه خسارات و غرامات وارده نسبت به متعهدله برآیم و ضمن این سند اقرار می‌نمایم که کلیه حق و حقوق و مطالبات خود را نسبت به طرح نهضت نهضت ملی مسکن در …………. را  تمام و کمال از متعهدله دریافت نموده و هرگونه ادعا و اعتراض آتی را از خود سلب و ساقط می‌نمایم و این بر حسب تقاضای مشارالیه تنظیم و ثبت گردیده است.

مستند به بند ب ماده ۳۴ آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی مصوب ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ امضاء کننده با اقرار به اطلاع از قوانین و مقررات مرتبط با این سند اعلام و اظهار نمود، مفاد سند به اینجانب تفهیم و از آن مطلع شدم.

guest

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یعقوب تنقری
یعقوب تنقری
۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ۰۹:۵۴

سلام ببخشید الان منی که نمی‌دونستم فروش امتیاز مسکن ملی غیر قانونیه حتی محض احتیاط از خریدار و املاکی پرسیدم گفتن مشکلی ندارن همه دارن می‌فروشن،،این قرارداد اعتبار داره یا نه؟ چون الان پشیمانم و نمیخوامخکارم غیر قانونی باشه، ولی سفته دست طرف دارم آیا این قرارداد اعتبار داره یعنی طرف می‌تونه سفته منو اجرا بزاره،،،ممنون

394394Za
394394Za
۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ۱۰:۱۵

باعرض سلام مگر تنظیم هر گونه سندی مبنی بر انتقال مسکن ملی ممنوع نیست