فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی سند انتقال زمین شهرک صنعتی

 

مورد معامله و حدود آن: ششدانگ یک قطعه زمین ………… در شهرک صنعتی ………… با مشخصات فوق الذکر با جمیع متعلقات شرعیه و عرفیه آن که برویت خریدار درآمده است و با اطلاع کامل از کمیت و کیفیت و محل وقوع مورد معامله اقرار بتصرف مورد معامله نمود و صیغه مبایعه قطعیه جاری گردید. حدود مورد معامله به شرح سند مالکیت است

بهاء: مبلغ ………… وجه رایج که تمام آن نقداً تسلیم فروشنده باقراره شده است اسقاط کافه خیارات خصوصا خیارغبن فاحش از طرفین به عمل آمد و فروشنده ضامن درک و کشف فساد در معامله مرقوم گردید.

این سند باستناد پاسخ استعلامیه اداره ثبت ………… و تامین اجتماعی ………… و نامه شماره ………… مورخ ………… شرکت شهرک‌های صنعتی …………. مشروط بر اینکه منتقل الیه از تاریخ تنظیم این سند لغایت ………… سال کامل شمسی حق هرگونه انتقال جزئی یا کلی نسبت به عین یا منفعت موضوع این سند در قالب هرگونه قرارداد به هر شخص حقیقی یا حقوقی دیگر را بدون کسب مجوز و اذن کتبی شرکت شهرک‌های صنعتی …….. نداشته و در هر حال انتقالات یاد شده می‌بایست به طرفیت اشخاصی باشد که دارای مجوز فعالیت صنعتی در شهرک مذکور و در کاربری بلوک مربوطه باشند و مفاد قرارداد شماره ………… مورخ ………… دارای اعتبار بوده و عدول از آن تحت هیچ شرایط مجاز نخواهد بود و انتقال گیرنده متعهد می‌گردد بدون اخذ مجوز های لازم از تبدیل و تفکیک پلاک خوداری نموده و در هنگام بازسازی، نوسازی و یا تجدید بنا ضمن اخذ جواز احداث ساختمان، حرایم را بر اساس ضوابط و مقررات ساخت و ساز در شرکت شهرک‌های صنعتی کاملاً رعایت نموده و پرداخت هزینه خدمات اضافه بر تعهدات که در آینده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی ………… اعلام می‌گردد تقبل مینماید ضمناً نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با ارائه کارت شناسائی می‌تواند جهت مطابقت ساخت و ساز انجام شده با پروانه پایانکار ساختمانی و نوع تولید با پروانه بهره‌برداری وارد محوطه کارگاه / کارخانه شود تنظیم شد و تفهیم کامل متعاملین به مفاد اعلامیه های مذکور که مورد تائید و موافقت ایشان واقع گردید. مفاد بخشنامه شماره ۱۰/۱۳۰ – ۵۸/۱۰/۱۴ سازمان ثبت بخریدار تفهیم و نامبرده به مسئولیت خود به انجام معامله اقدام نمود. به اظهار طرفین منافع ملک قبلاً به کسی واگذار نشده است. به هر حال خریدار مسئول و پاسخگوی کلیه تعهدات قانونی و بدهی‌های مربوطه به ملک که تا زمان تنظیم سند طبق قوانین محقق و مسلم بوده می‌باشد.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

 
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها