فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

قرارداد خصوصی ارجاع به داوری

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی قرارداد خصوصی ارجاع به داوری

 

حسب مذاکره فی مابین خانم ………………. و آقای …………… اصالتأ و ولایتأ از طرف آقای ………….. با مشخصات فوق که از این پس طرف اول توافق‌نامه نامیده می‌شود و موسسه ………………… با مشخصات فوق به عنوان طرف دوم از طرف دیگر، توافقنامه ذیل با علم و اطلاع کامل با آگاهی و آزادی کامل طرفین طرفین می‌رسد:

طرفین با علم اطلاع از آثار حقوقی موضوع داوری و قبول آن، حل و فصل هر گونه اختلاف حقوقی و مالی فی مابین خود (تحت هر شکل و عنوان اعم از گذشته، حال و آینده) و در صورت بروز هر گونه اختلاف از سوی طرفین ابتدائاً تلاش می‌شود از طریق مذاکره و سازش میان طرفین قرارداد حل و فصل گردد و در صورت عدم سازش از طریق مذاکره، اختلاف در تفسیر، تعبیر و اجرای مفاد قرارداد جعاله ضمیمه این توافقنامه به شماره……………… مورخ ………………… و نیز انحلال قرداد و تأئید آن و ایجاد و انشاء آثار انحلال و همچنین کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این قرارداد یا مرتبط به آن از جمله مذاکرات مقدماتی، انعقاد، اعتبار فسخ، نقض، تفسیر و همچنین کلیه متفرعات آن به “مرکز داوری اتاق بازرگانی تهران“ با شماره ثبت و پیگیری ۹۴۸۶۶۱۲۲۹۸ برای حل و فصل اختلاف و داوری ارجاع می‌گردد که بر طبق قواعد داوری (آن) آنها با رای یک یا سه داور (بر حسب اهمیت دعوا و به تشخیص و انتخاب عامل) به صورت قطعی و لازم الاجراء حل و فصل گردد.

داور(ان) علاوه بر مقررات حاکم، عرف تجاری ذیربط را نیز مراعات خواهد (خواهند) نمود. شرط داوری، موافقتنامه‌ای مستقل از قرارداد اصلی است و حتی در صورت بطلان، فسخ، انفساخ و دیگر اسباب انحلال قرارداد اصلی قاطع، غیر قابل اغراض، معتبر و لازم الاجراء می‌باشد و رای داور(ان) برای طرفین قرارداد جعاله، قائم مقام و نمایندگان آنان لازم الاتباع و الاجرا می‌باشد.

تبصره یک: مدت زمان داوری سه ماه و ابتدای آن از روزی است که موضوع برای حل اختلاف پیش آمده بین طرفین قرارداد برای انجام داوری به “مرکز داوری اتاق بازرگانی تهران“ ابلاغ می‌شود و این مدت با توافق طرفین قابل تمدید می‌باشد .

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

guest

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه نوروزی
فاطمه نوروزی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳ ۲۰:۱۵

عالی