متن حقوقی قرارداد جعاله اخذ ویزا

پروردگارا، ما را از جانب خود رحمتی عطا کن و در کارمان برای ما رشد و تعالی فراهم ساز

این قرارداد بر اساس ماده 10، ماده 561 و 562 قانون مدنی جمهوری اسلامی ‌ایران در باب جعاله و با علم و اطلاع کامل با آگاهی و آزادی کامل طرفین منعقد گردیده است و کلیه مفاد آن برای طرفین جعاله، قائم مقام و نمایندگان آنان لازم الاتباع و الاجرا می‌باشد.

ماده 1 (طرفین قرارداد):

طرف اول قرارداد

جاعل/ جاعلین: خانم ………… و آقای …….. اصالتأ و ولایتأ از طرف فرزند صغیر ایشان بنام ………. که پس از این در قرارداد جاعل / جاعلین با مشخصات فوق نامیده می‌شود.

تبصره یک: در خصوص ثبت نام و قرارداد گروهی فقط فردی که از سوی جاعل/ جاعلین اقدام به ثبت نام و عقد قرارداد جعاله نموده مجاز به مراجعه به عامل جهت پیگیری، ابطال و یا دریافت و پرداخت وجوه می‌باشد و سایر جاعل/ جاعلین در این خصوص مجاز به مراجعه به عامل نمی‌باشد.

طرف دوم قرارداد

عامل: …………. به شماره ملی ………………. به نشانی تهران، …………….. به همراه یکی از آژانس‌های هواپیمایی و مسافرتی دارای مجوز بند (الف) و مجوز بند (ب) گردشگری از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و موسسه حقوقی و بین المللی در خارج از کشور به شرکت هم و متفقاً یا منفرداً بر اساس توافق با جاعل / جاعلین و بر حسب مورد و تشخیص موسسه بین المللی حامی‌ مهاجر نیکونام، که پس از این در قرارداد عامل نامیده می‌شود.

این بخش از محتوا مخصوص اعضای سایت است، برای نمایش کامل متن به حساب کاربری خود وارد شوید یا به صورت رایگان در سایت عضو شوید. (عضویت رایگان/ ورود به سایت)

رد شوید.

5 1 رای