مدارک مورد نیاز تنظیم اسناد انتقال املاک غیر منقول داخل محدوده شهر / املاک تجاری و اداری

مدارک مورد نیاز تنظیم اسناد انتقال املاک غیر منقول داخل محدوده شهر / املاک تجاری و اداری #

 

در هنگام مراجعه حهت تنظیم اسناد انتقال املاک غیر منقول داخل محدوده شهر شامل املاک تجاری و اداری مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر است. حتما قبل مراجعه مدارک را آماده نموده و آنها را همراه داشته باشید.

 

  1. استعلام مالکیت از ثبت اسناد
  2. سند مالکیت یا بنچاق در مورد املاک در جریان ثبتی
  3. گواهی عدم خلاف در مدت اعتبار ششماهه یا پایانکار ساختمان
  4. مفاصای عوارض نوسازی یا قبولی و تعهد خریدار نسبت به آن
  5. استعلام دارایی اعم از الکترونیکی یا دستی ویا استفاده از بند ج ماده یک قانون تسهیل تا زمان لغو آن
  6. گواهی و مفاصا حساب تامین اجتماعی و یا درخواست و قبول بدهی با رعایت بند ج ماده یک قانون تسهیل
  7. کارت ملی و مدارک هویتی متعاملین
  8. آخرین قبض های برق، آب و گاز (( صرفا جهت درج شماره اشتراک ))
  9. آدرس، کد پستی، شماره تلفن همراه متعاملین 

 

تذکر: #

در صورتی که بین متعاملین صغیر باشد یا اسناد وکالتی امضا می‌شود از قبل با سردفتر هماهنگ گردد.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از آنجا که خدمات دفاتر اسناد رسمی گستره‌ایی به وسعت ایران اسلامی دارد ما را برآن داشت تا در جهت هرچه بیشتر آشنا کردن مردم با مزایای سند رسمی و در عین حال ارائه اطلاعات مفید و کاربردی به جامعه فرهیخته دفاتر اسناد رسمی گامی ولو اندک در جهت توسعه سند رسمی که ارتباط تنگاتنگی با امنیت اجتماعی جامعه دارد برداریم بدین منظور سایت مذکور در جهت ارائه آخرین اخبار و اطلاعات باذکر این نکته که فاقد هرگونه جنبه تبلیغاتی می‌باشد جهت خدمت به مردم و جامعه دفاتر اسناد رسمی راه اندازی نموده و دست یاری به سوی همه فرهیختگان جامعه حقوقی کشور دراز کرده و اسمتدادی به روشنی آفتاب دانش میطلبیم.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق مطالب و اطلاعات برای دفتر اسناد رسمی 662 تهران محفوظ می‌باشد، هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت.