فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم سند رهنی

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم سند رهنی

 

در هنگام مراجعه حهت تنظیم سند رهنی مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر است. حتما قبل مراجعه مدارک را آماده نموده و آنها را همراه داشته باشید.

  1. استعلام مالکیت از ثبت اسناد
  2. سند مالکیت یا بنچاق در مورد املاک در جریان ثبتی
  3. اصل یا برابر با اصل پایانکار
  4. پاسخ استعلام دارایی ((در صورت اصرار مرتهن))
  5. پاسخ مفاصاحساب نوسازی ((در صورت اصرار مرتهن))
  6. قرارداد بانک و یا شخص مرتهن
  7. کارت ملی و مدارک هویتی متعاملین
  8. آدرس / کدپستی / شماره همراه

 

تذکر:

در صورتی که بین متعاملین صغیر باشد یا اسناد وکالتی امضا می‌شود قبلا با سردفتر هماهنگ گردد.

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

6 پاسخ

  1. با درود و شادباش سال نو، از بابت زحمات مدیران این سایت که بسیار کاربردی و مفید طراحی گردیده نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

    1. درود بر شما
      سپاس از توجه تون
      خوشحالم که مقبول واقع شده بی شک خوشحال خواهم شد نظرات و انتقادات و اصلاحات عزیزان را بشنوم و اعمال کنم

  2. سلام
    مصالح می تواند سندی را که صلح شده است، به رهن بگذارد؟ و آیا بانک‌ها چنین وثیقه ای می پذیرند؟

    1. درود
      مستند سند مالکیت از سوی دفتر اسناد رسمی بررسی می شود اگر مالکیت عین و منافع تثبیت شده باشد و حق فسخی نباشد و منافع مرتهن حفظ شود میتواند مورد وثیقه قرار گیرد

  3. با سلام و خسته نباشید
    با توجه به ماده ۳۷ قانون تامین اجتماعی برای تنظیم اسناد رهنی کارگاه ها یا شرکت های تولیدی نیازی به استعلام از سازمان تامین اجتماعی وجود دارد یا خیر؟

    1. درود
      دفاتر جهت تنظیم سند رهنی تکلیفی به اخذ استعلام از سازمان تامین اجتماعی ندارند ولیکن متاسفانه به خواسته بانکها برای اخذ استعلام از دارایی و شهرداری و تامین اجتماعی تمکین میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *