جستجو
فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

دانلود فرم تقاضای صدور اجراییه قرارداد بانکی

دانلود فرم

تقاضای صدور اجراییه قرارداد بانکی

به موجب شیوه نامه پذیرش صدور اجراییه از شهریور سال ۱۳۹۹ پذیرش صدور اجراییه قراردادهای عادی بانک‌ها به دفاتر اسناد رسمی برون‌سپاری شده است که این امر مستلزم تکمیل و ارائه فرم ذیل و ارائه قرارداد عادی بانک‌ها که در تمام صفحات به امضاء متعهد و ضامنین و همچنین رئیس شعبه بانک رسیده باشد همچنین تصویر مدارک هویتی متعهد و ضامنین و معرفی‌نامه نماینده بانک می‌باشد.

3 پاسخ

  1. با سلام و درود
    درخصوص قراردادهای بانکها با اشخاص حقوقی بابت تسهیلات مضاربه که در محل بانک تنظیم و منعقد شده است، درصورت عدم ایفای تعهد از سوی وام گیرنده، آیا بانک میتواند مستقیم علیه مدیون اجراییه صادر کند یا مطابق با “شیوه نامه پذیریش صدور اجراییه” که اعلام کرده اید این عمل (صدور اجراییه) میبایست از طریق دفاتر اسناد رسمی انجام پذیرد؟
    متشکرم

    1. درود بر شما
      برابر شیوه نامه پذیرش ،بانک تقاضای صدور اجراییه را تقدیم دفترخانه کرده پس از بررسی تقاضای صدور اجراییه پذیرش و به اداره دوم اجرا ارسال می شود
      مدارک مورد نیاز : 1- اصل قرارداد 2- تقاضانامه خطاب به دفتر اسناد رسمی و3- نامه نمایندگی یا وکالتنامه و 4- مدارک هویتی اشخاص مدیون و ضامن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از آنجا که خدمات دفاتر اسناد رسمی گستره‌ایی به وسعت ایران اسلامی دارد ما را برآن داشت تا در جهت هرچه بیشتر آشنا کردن مردم با مزایای سند رسمی و در عین حال ارائه اطلاعات مفید و کاربردی به جامعه فرهیخته دفاتر اسناد رسمی گامی ولو اندک در جهت توسعه سند رسمی که ارتباط تنگاتنگی با امنیت اجتماعی جامعه دارد برداریم بدین منظور سایت مذکور در جهت ارائه آخرین اخبار و اطلاعات باذکر این نکته که فاقد هرگونه جنبه تبلیغاتی می‌باشد جهت خدمت به مردم و جامعه دفاتر اسناد رسمی راه اندازی نموده و دست یاری به سوی همه فرهیختگان جامعه حقوقی کشور دراز کرده و اسمتدادی به روشنی آفتاب دانش میطلبیم.

تمامی حقوق مطالب و اطلاعات برای دفتر اسناد رسمی 662 تهران محفوظ می‌باشد، هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت.