فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

متن حقوقی تعهد استخدام شرکت‌های خصوصی

 

در تاریخ تنظیم سند حاضر در دفتر گردید: آقای / خانم ………. با مشخصات فوق الذکر و در کمال صحت و سلامت اظهار می‌نماید نظر به اینکه متقاضی اشتغال در شرکت ………… به شناسه ملی: ………… می‌باشم که مرکز اصلی آن در تهران ……………… قرار دارد و از آنجائیکه اینجانب برای انجام خدمات مفید نیازمند آموزش و کسب تجربه کافی می‌باشم و حداقل در مدت ۳ ماه نیاز به آموزش و ارتقای مهارت در واحد مذکور را دارم بدینوسیله متعهد می‌شوم نسبت به انجام وظیفه کاری و اشتغال حداقل به مدت ۲ سال از تاریخ انعقاد اولین قرارداد کار برای مدت معین مشروط به تقاضای شرکت اقدام نمایم و ضمن عقد خارج لازم متعهد می‌گردم در صورت انصراف از کار یا ترک کارگاه و انجام هر گونه عملی که بدون موافقت شرکت باعث قطع همکاری از جانب شرکت شود نسبت به جبران خسارت وارده به شرکت که در هر صورت کمتر از میزان کلیه حقوق و مزایای دریافتی در ۳ ماه اول نخواهد بود اقدام نمایم و با اولین اعلام و اخطار شرکت مبلغ مذکور را بپردازم.

مضافاً به منظور تضمین انجام این تعهد آقای ……….. با مشخصات فوق الذکر با اطلاع کامل از تعهدات آقای / خانم ……….. (متعهد مرقوم) به شرح این سند ضامن پرداخت خسارت فوق الذکر بوده و متعهد است به محض اعلام شرکت نسبت به پرداخت آن اقدام نماید.

 

شرکت ………………………… می‌تواند برای انجام تعهدات هر یک از نامبردگان و یا هر دوی آنها از طریق دفترخانه تنظیم کننده این سند تقاضای صدور اجرائیه نماید. این سند هیچگونه تعهدی برای شرکت ………………………… در تجدید قرارداد اشتغال متعهد نمی‌نماید.

 

 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها