فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

اعزام تیم‌های ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به کردستان

اعزام تیم‌های ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به کردستان برای رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل قوه قضاییه؛ معاون رئیس قوه‌ قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر دو روزه به استان کردستان به منظور بررسی مشکلات ثبتی شهرستان قروه دقایقی پیش وارد این شهرستان شد و مورد استقبال خانواده شهدا، مقامات استان و شهرستان قرار گرفت.

حسن بابایی، معاون رئیس قوه‌ قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: در بحث سفر به کردستان بررسی آخرین وضعیت حدنگاری در لایه‌های منابع طبیعی و کشاورزی و همچنین صدور اسناد برای بافت روستایی در دستورکار قرار دارد.

وی با اشاره به رسیدگی به امور ثبتی مردم استان کردستان ادامه داد: هیات همراه برای تعیین تکلیف اراضی و صدور اسناد به واحدهای ثبتی کردستان اعزام خواهند شد.

بررسی مشکلات واحدهای ثبتی قروه، دهگلان و سنندج، دیدار با خانواده شهید ورمقانی، غبارروبی مزار شهدای سنندج، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سنندج، دیدار با علمای اهل سنت استان کردستان از برنامه‌های اولین روز رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان کردستان است.

گفتنی است، بابایی در دومین روز حضور در استان کردستان ضمن بازدید از واحدهای ثبتی منطقه یک، اجرای اسناد رسمی و اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری، دیدار با خانواده شهید برهان عالی سنندج، حضور در جلسه شورای استانی حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی کشور، نشست با روسای واحدهای ثبتی استان کردستان، نشست با نخبگان، جوانان و بسیجیان اداره کل ثبت کردستان و جلسه با هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران و سران دفاتر ازدواج و طلاق را در برنامه کاری خود دارد.

- دیدگاه‌ها -

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها