فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

حوزه ثبت اسناد نیاز به تحول دارد

معاون قوه قضائیه: حوزه ثبت اسناد نیاز به تحول دارد

به گزارش ایرنا، حسن بابایی عصر پنجشنبه در دیدار با روسای واحدهای ثبتی در سنندج اظهار داشت: بسیاری از نیروها درگیر چاپ سند و یا سند المثنی هستند و سیستمی شدن آن موجب صرفه‌جویی در کاغذ و نیرو و جلوگیری از جعل اسناد می‌شود.

وی با بیان اینکه در دوران تحول و تعالی هستیم و باید با فکر و ایده جدیدی حرکت کنیم و شاهد رشد باشیم، افزود: به دنبال کارهای راهبردی در سازمان ثبت اسناد و املاک هستیم.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط جوانان و نخبگان با مدیران گفت: کارکنان باتجربه‌ دانش خود را به جوانان انتقال دهند و جوانان احترام پیشکسوتان را نگه دارند.

بابایی تاکید کرد: کارکنان اخلاق و منش اسلامی داشته و با متانت با مردم برخورد کرده، مشکلات آنها را شنیده و رفع کنند.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای سازوکاری هستیم که سازمان نیمی از حق بیمه تکمیلی همکاران را پرداخت کنیم تا همکاران از حیث درمانی هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

بابایی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت ۸۸ به کردستان ادامه داد: این سفر موجب تغییر بسیاری از دیدگاه‌های امنیتی نسبت به استان شد

وی اظهار داشت: می‌طلبد در حوزه اشتغال و صنعت هم در استان تحولاتی صورت گیرد چراکه به دلیل نبود اشتغال برخی جوانان به مهاجرت روی می‌آورند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کردستان هم در این نشست گفت: ۱۰ واحد ثبتی در استان وجود دارد،همه واحدهای ثبتی ملکی است.

اکبر پیرمحمدی ادامه داد: ۱۸۹ پست با تصدی و ۹۴ پست بلاتصدی داریم و در واقع یک چهارم چارت اداره ثبت استان بدون تصدی است که با بازنشستگی همکاران با مشکل جدی نیروی انسانی مواجه خواهیم بود.

پیرمحمدی ادامه داد: برای آغاز به کار واحد ثبتی سروآباد نیاز به  ساختمان اداری و دست کم چهار نیروی انسانی داریم.

- دیدگاه‌ها -

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها