فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

ثبت درخواست تنظیم و بررسی قرارداد آنلاین

درخواست بررسی آنلاین قرارداد - دفتر اسناد رسمی 662

 اجازه بهره برداری برند

متون حقوقی سند اجازه استفاده از برند : اجازه و اعطای حق استفاده از کلیه حقوق و مزایای علامت ………………. به شماره ثبت ……………. مورخ …………. و اظهارنامه …………… مورخ …………….. ثبت شده در طبقات …………………. از طبقه بندی بین المللی کالاها بنام ……………. که تا تاریخ ………………. دارای اعتبار قانونی میباشد ، با حق تمدید و تجدید آن و دفاع از حقوق مترتب در کلیه مراجع قضایی و اداری و با عنایت به مراتب مذکور در شرکت وفق ماده ۱۹ آئین نامه اصلاحی اجرای قانون ثبت علائم تجاری و اختراعات اجازه استفاده از علامت مزبور را به شرکت …………………. با مشخصات فوق واگذار نمود و مبلغ ………………. ریال وجه رایج بابت حق استفاده نقدا” به اجازه دهنده تسلیم نمود حسب الاقرار و با این وصف برای مدت ………….. شمسی از تاریخ ذیل سند حق استفاده از کلمه مذکور به شرکت ……………….. واگذار گردید . تبصره با عنایت به مواد ۱۴۱ و ۱۴۲ آئین نامه اجرایی قانون ثبت علائم تجاری این اجازه نامه انحصاری بوده و اجازه گیرنده حق انتقال یا اعطای اجازه های بعدی را به اشخاص حقیقی یا حقوقی ندارد و  اجازه دهنده متعهد گردید که نظارت و کنترل دارد از همان ابتدا که ماده خام به کارخانه می آید اجرای عملیات تبدیل مواد نگهداری محصولات ، کنترل کیفیت، کمک به طراحی ، و بهینه سازی خطوط تولید کارخانه های مورد نظر فعالیت کرده هدایت نظارت و مسئولیت فنی واحدهای تولید فراورده های مختلف را بعهده گرفته تا زمانی که پس از تغییرات لازم بسته بندی شده برای عرضه آماده میشود باید محصول مورد نظر را کنترل و آزمایش نماید و محصول نهایی را که تحت این عملیات تجاری به بازار عرضه می گردد از هر جهت مطلوب و بدون عیب و نقص بوده و استانداردهای لازم در طی فرایند آن رعایت شده باشد.

پاسخ اداره مالکیت علائم تجاری به دفترخانه بشماره ……………. مورخ …………. ملاحظه شد.

نمونه دوم سند اجازه بهره برداری از برند (جدید )

مورد اجازه عبارتست از : اجازه و اعطای حق استفاده از کلیه حقوق و مزایای علامت ………… از علامت کلمه به لاتین …………….  طبق نمونه ثبت علامت به شماره و تاریخ اظهارنامه ……………… بشماره ثبت ………. مورخ ……….. مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص کلمه ………. طبق نمونه گواهی ثبت شده مذکور با جمیع توابع شرعیه و لواحق عرفیه بدون استثناء چیزی از آن بموجب این سند به طرف دوم اجازه نمود . بطوری که هیچگونه حق و ادعائی تحت هر نام و عنوان و از هر حیث و بابت برای طرف اول در مدت یکسال باقی نماند ولیکن در راستای اجرای ماده ۱۴۲ ایین نامه اجرای قانون ثبت اختراعات حق بازرسی و نظارت بر کنترل کیفیت و مرغوبیت تولیدات ارایه شده تحت این علامت برای اجازه دهنده محفوظ است
با عنایت به مراتب مذکور در شرکت وفق ماده ۱۹ آئین نامه اصلاحی اجرای قانون ثبت علائم تجاری و اختراعات اجازه استفاده از علامت مزبور را به شرکت شرکت تولیدی پاک رخش با مشخصات فوق واگذار نمود و مبلغ یک میلیون ریال وجه رایج بابت حق استفاده نقدا” به اجازه دهنده تسلیم نمود حسب الاقرار و با این وصف برای مدت…….. سال کامل شمسی از تاریخ ذیل سند حق استفاده از کلمه مذکور به شرکت ……….. واگذار گردید
طرف دوم از هر جهت قائم مقام قانونی طرف اول در مدت یک سال نسبت به مورد اجازه میباشد و طرف دوم منحصرا میتواند از کلیه مزایای مترتبه مورد اجازه در مدت یک سال در داخل کشور و خارج از کشور بهره مند گردد و از مورداجازه استیفای منفعت نماید. طرف دوم قرارداد تحت هیچ شرایطی حق واگذاری به غیر ندارد.
همچنین اجازه گیرنده نیز متعهد گردید جهت ثبت تغییرات به اداره ثبت علائم تجاری مراجعه نماید.
شرایط :
طرف دوم ((اجازه گیرنده )) بمدت ……. سال اجازه بهره برداری از علامت تجاری داده شد . و تمام طبقاتی که که علامت تجاری در ان ثبت شده و مورد حمایت هست .
حق استفاده از علامت بر محصول …….. ، و………و……. خواهد بود.
علامت جهت استفاده در…….. سراسر کشور ……و……. خارج کشور……. قابل استفاده هست .
در راستای اجرای ماده ۱۴۲ ایین نامه اجرای قانون ثبت اختراعات اجازه دهنده حق بازرسی و نظارت بر کنترل کیفیت و مرغوبیت تولیدات ارایه شده تحت این علامت برای اجازه دهنده محفوظ است
دارنده یا مالک علامت حق استفاده در مدت واگذاری را دارد .
طرف دوم قرارداد تحت هیچ شرایطی حق واگذاری به غیر ندارد و این اجازه منحصر به شخص اجازه گیرنده می باشد و طرف اول متعهد گردید به شخص دیگری در خصوص این برند اجازه بهره برداری و استفاده اعطا نخواهد نمود .
تبصره با عنایت به مواد ۱۴۱ و ۱۴۲ آئین نامه اجرایی قانون ثبت علائم تجاری این اجازه نامه انحصاری بوده و اجازه گیرنده حق انتقال یا اعطای اجازه های بعدی را به اشخاص حقیقی یا حقوقی ندارد و اجازه دهنده متعهد گردید که نظارت و کنترل دارد از همان ابتدا که ماده خام به کارخانه می آید اجرای عملیات تبدیل مواد نگهداری محصولات ، کنترل کیفیت، کمک به طراحی ، و بهینه سازی خطوط تولید کارخانه های مورد نظر فعالیت کرده هدایت نظارت و مسئولیت فنی واحدهای تولید فراورده های مختلف را بعهده گرفته تا زمانی که پس از تغییرات لازم بسته بندی شده برای عرضه آماده میشود باید محصول مورد نظر را کنترل و آزمایش نماید و محصول نهایی را که تحت این عملیات تجاری به بازار عرضه می گردد از هر جهت مطلوب و بدون عیب و نقص بوده و استانداردهای لازم در طی فرایند آن رعایت شده باشد.
این سند که بمنزله اجازه بهره برداری از علامت تجاری……… بشرح فوق میباشد بنا بدرخواست ( اقایان…………. مدیر صاحب امضا شرکت تولیدی ……… ) تنظیم وبه ثبت رسید ونامبردگان باعلم واطلاع کامل ازمفاد ومندرجات آن اقدام به امضاء نمودند ومسئولیت کلیه اموربا نامبردگان بوده و این دفترخانه هیچ مسئولیتی ندارد. و مسئولیت هرگونه بدهی متضامناٌ با نامبردگان میباشد .

این سند باستناد نامه شماره مورخ صادره از اداره ثبت علائم تجاری تنظیم گردید.

ضمنا کلیه مدارک و نسخه سند تحویل ذینفع گردید و مفاد سند تنظیمی همراه با قوانین و مقررات مرتبط به طرف/طرفین تفهیم شد و ذینفع اقرار نمود از مفاد سند مطلع و هزینه های قانونی نیز مطابق قوانین و مقررات وصول گردید مستند به بند ب ماده ۳۴ آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی امضا کننده ، با اقرار به اطلاع از قوانین و مقررات مرتبط با این سند اعلام و اظهار نمود ، مفاد سند به اینجانب تفهیم و از آن مطلع شدم.

مدارک و مستندات تنظیم سند اجازه بهره برداری از برند و علائم تجاری

۱- مدارک احراز هویت متعاملین 

۲-استعلام از اداره ثبت علائم تجاری

نکته : جهت تنظیم این سند ارائه گواهی از اداره مالیاتی ضرورتی ندارد. 

دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ تهران

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها