فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

مختومه شدن یک میلیون پرونده اجرایی در راستای کاهش اطاله دادرسی

مختومه شدن یک میلیون پرونده اجرایی در راستای کاهش اطاله دادرسی

به گزارش ایلنا، حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آیین تکریم و معارفه معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان که با حضور فتاحی قائم مقام و مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان ، معاونان و مدیران کل برگزار شد از زحمات و اقدامات علی هادی معاون پیشین راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تقدیر و محمدحسن سرابیان را به عنوان معاون جدید راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان منصوب کرد.

وی در این مراسم با بیان این‌که «سعی بر آن است که هوشمندسازی تمام فرآیندهای ثبتی و تحقق اهداف سند تحول و تعالی سازمان با شتاب فزون تری پیش رود» گفت: ارتقای رفاه کارکنان، اتمام پروژه های نیمه تمام، افزایش اعتبارات سازمان ، بهره گیری از ظرفیت سایر دستگاهها ، افزایش دانش کارکنان و شناسایی نخبگان از جمله اهدافی است که امید است دکتر سرابیان از ابتدای انتصاب در اولویت کاری خود قرار دهد.

معاون رییس قوه قضاییه اظهار کرد: با زحمات کارکنان ثبت اسناد و املاک در سراسر کشور بیش از یک میلیون پرونده اجرایی مختومه گردیده است که این امر در کاهش اطاله دادرسی نقش به سزایی دارد و این سازمان با اتمام کاداستر اراضی ملی در سال ۱۴۰۰ ، اتمام کاداستر اراضی کشاورزی و شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه محمدحسن سرابیان معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تشریح سیاستها و راهبردهای آتی خود بر اصل شایسته سالاری تاکید کرد و ارتقای وضعیت رفاهی و معیشتی ، افزایش انگیزه و ایجاد پویایی و نشاط در سازمان با فراهم سازی امکانات تفریحی و رفاهی برای کارکنان ، اعطای تسهیلات به بازنشستگان، ساماندهی و تعیین تکلیف اموال سازمان، تحول در نظام ارزیابی عملکرد و ارتقای شغلی را از سیاستها و برنامه های خود عنوان کرد.

علی هادی نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۳۰ ماهه خدمت خود در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اهمیت اجرای قانون جامع حدنگار( کاداستر ) کشور تصریح کرد: طی چند سال اخیر قریب یکصد و ده میلیون سند کاداستری صادر گردیده است که در  ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی با بیان کمبود نیروی انسانی افزود: طی ۳۰ماه گذشته، حدود دو هزار نیروی انسانی با اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور جذب سازمان گردیده است.

در پایان مراسم رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از تقدیر از عملکرد هادی و آرزوی موفقیت برای ایشان در سمت جدید، دکتر محمدحسن سرابیان را به عنوان معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب کرد.

سرابیان پیش از این معاون مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه بوده و در سازمان تعزیرات حکومتی سوابقی چون معاون حقوقی و امور مجلس، مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد، مدیر کل نظارت و هماهنگی، مدیر کل روابط عمومی و سخنگو، مدیر کل پشتیبانی و رفاه، سرپرست اداره کل امور مالی، مستشار شعب تجدید نظر عالی و قاچاق کالا و ارز را در کارنامه کاری خود داشته است.

- دیدگاه‌ها -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *