فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شد

معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شد

به گزارش خبرگزاری میزان، حسن بابایی در آیین تکریم و معارفه معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان که با حضور فتاحی قائم مقام و مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان، معاونان و مدیران کل برگزار شد از زحمات و اقدامات ارزشمند علی هادی معاون پیشین راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تقدیر و محمدحسن سرابیان را به عنوان معاون جدید راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان منصوب کرد.

وی در این مراسم با بیان اینکه سعی بر آن است که هوشمندسازی تمام فرآیند‌های ثبتی و تحقق اهداف سند تحول و تعالی سازمان با شتاب فزون تری پیش رود گفت: ارتقای رفاه کارکنان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام، افزایش اعتبارات سازمان، بهره گیری از ظرفیت سایر دستگاه‌ها، افزایش دانش کارکنان و شناسایی نخبگان از جمله اهدافی است که امید است معاونت راهبردی از ابتدای انتصاب در اولویت کاری خود قرار دهد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: با زحمات کارکنان ثبت اسناد و املاک در سراسر کشور بیش از یک میلیون پرونده اجرایی مختومه گردیده است که این امر در کاهش اطاله دادرسی نقش به سزایی دارد و این سازمان با اتمام کاداستر اراضی ملی در سال ۱۴۰۰، اتمام کاداستر اراضی کشاورزی و شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه محمدحسن سرابیان معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تشریح سیاست‌ها و راهبرد‌های آتی خود بر اصل شایسته سالاری تاکید کرد و ارتقای وضعیت رفاهی و معیشتی، افزایش انگیزه و ایجاد پویایی و نشاط در سازمان با فراهم سازی امکانات تفریحی و رفاهی برای کارکنان، اعطای تسهیلات به بازنشستگان، ساماندهی و تعیین تکلیف اموال سازمان، تحول در نظام ارزیابی عملکرد و ارتقای شغلی را از سیاست‌ها و برنامه‌های خود عنوان کرد.

علی هادی نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۳۰ ماهه خدمت خود در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اهمیت اجرای قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور تصریح کرد: طی چند سال اخیر قریب یکصد و ده میلیون سند کاداستری صادر گردیده است که در ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی با بیان کمبود نیروی انسانی افزود: طی ۳۰ماه گذشته، حدود دو هزار نیروی انسانی با اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور جذب سازمان گردیده است.

در پایان مراسم رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از تقدیر از عملکرد هادی و آرزوی موفقیت برای ایشان در سمت جدید،محمدحسن سرابیان را به عنوان معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب کرد.

گفتنی است، سرابیان پیش از این معاون مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه بوده و در سازمان تعزیرات حکومتی سوابقی، چون معاون حقوقی و امور مجلس، مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد، مدیر کل نظارت و هماهنگی، مدیر کل روابط عمومی و سخنگو، مدیر کل پشتیبانی و رفاه، سرپرست اداره کل امور مالی، مستشار شعب تجدید نظر عالی و قاچاق کالا و ارز را در کارنامه کاری خود داشته است.

- دیدگاه‌ها -

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها