فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

اسماعیل حسن‌زاده مدیرکل جدید مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌های اجتماعی قوه قضاییه شد

اسماعیل حسن‌زاده مدیرکل جدید مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌های اجتماعی قوه قضاییه شد

به نقل از خبرگزاری میزان، حسن‌زاده درباره برنامه‌های خود در راستای اهداف قوه قضاییه گفت: در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه خصوصا با محوریت سند تحول و همچنین ماموریت ویژه‌ای که معاونت اجتماعی و پیشگیری دارد، از ظرفیت‌های مردمی بیش از گذشته استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: اداره مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌های اجتماعی از حساسیت بیشتری برخوردار است، زیرا اساسا در نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون، در اموری که مردم مشارکت داشته اند نسبت به اموری که صرفا یک اداره و یا یک نهاد دولتی متولی امر بوده، نتایج بهتری حاصل شده است.

حسن‌زاده به ظرفیت‌های این اداره در تعامل با نهاد‌های مردمی اشاره کرد و گفت: اگر ارتباط درستی بین معاونت و سازمان‌های مردم نهاد برقرار و از تمام ظرفیت‌های این نهاد‌ها استفاده شود می‌توان شاهد تحقق اهداف دستگاه قضایی در رابطه با ماموریت‌های این معاونت و سمن‌ها بود.

مدیرکل جدید مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌های اجتماعی افزود: مسلما یک ظرفیت‌هایی در بین سمن‌ها وجود دارد که باید در چارچوب قانون و مطابق مقررات درباره موضوعاتی که کمتر به آن‌ها پرداخته شده و مغفول مانده با آن‌ها تعامل کرد.

اسماعیل حسن‌زاده سابقه ۳۴ سال خدمت در دستگاه قضایی را دارد و دارای دکترای حقوق بین‌الملل و قاضی دیوان عالی کشور است که پیش از این در مناصبی از جمله معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران، رییس حوزه ریاست دادگستری استان تهران و دادیار دیوان عالی کشور مشغول به‌کار بوده است.

- دیدگاه‌ها -

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها