فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

اولویت بالای کاداستری اراضی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

ساماندهی و صدور اسناد کاداستری اراضی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اولویت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

به گزارش خبرگزاری میزان، طبق اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه بازدید خود از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و در دیدار با معاون هماهنگی و توسعه موقوفات آن آستان گفت: اعتقاد و هدف گذاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این است که در کشور هیچ زمین بدون شناسنامه نباید وجود داشته باشد و با همین اصل باید تعیین تکلیف، ساماندهی و صدور اسناد کاداستری اراضی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در دستور کار قرار گیرد.

معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به نشست اخیر با رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تاکید بر تعیین تکلیف اسناد موقوفات افزود:املاک وقفی و تملکی باید تفکیک و تعیین تکلیف شده و شناسه ملی داشته باشند.

در ادامه همچنین علی اکبریان، معاون هماهنگی و توسعه موقوفات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با اشاره به تحولات عظیم الکترونیکی در سازمان ثبت گفت: سازمان ثبت اسناد و‌ املاک کشور به عنوان مرجع رسمی تعیین مالکیت‌ها می‌تواند ما را در تفکیک املاک موقوفه از تملکی یاری کند.

وی بیان کرد: اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ساماندهی و صدور اسناد کاداستری اراضی این حرم قابل تقدیر و تحسین است.

- دیدگاه‌ها -

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها