فیلترهای عمومی
دقیقا همین عنوان
جستجو در عناوین
جستجو در متن محتوا
فیلتر بر اساس سبک محتوا
نوشته‌ها
برگه‌ها
پایگاه مستندات

رئیس قوه قضاییه به دنبال افزایش کارآمدی دستگاه قضا

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات: رئیس قوه قضاییه با اجرای سیاست قضازدایی به دنبال افزایش کارآمدی دستگاه قضا است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود دعایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات رئیس دستگاه قضا، قضا زدایی را سیاستی مبتکرانه توسط حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای برشمرد و بیان کرد: قطعاً این برنامه، پیامد‌های مثبتی برای کشور و جامعه به همراه خواهد داشت.

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات قضازدایی را از شاخه‌های سیاست تحول قضایی در قوه قضاییه برشمرد و افزود: کاهش ورودی پرونده‌ها به قوه قضاییه، سرعت دستگاه قضا را در راستای کاهش مشکلات مردم افزایش خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین دعایی با بیان اینکه اقدامات رئیس قوه قضاییه منشأ برکات برای نظام جمهوری اسلامی به‌ویژه در حمایت و دفاع از حقوق عامه است، گفت: مبارزه با فساد و دست درازان به منابع و منافع ملی از این دست اقدامات است. آزادسازی حریم رودخانه‌ها در راستای دفاع از منابع و منافع ملی در حال انجام است.

سیاست‌ها و اقدامات رئیس قوه قضاییه در جامعه امیدآفرین است

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات سیاست‌ها و اقدامات رئیس قوه قضاییه را در جامعه امیدآفرین دانست و اضافه کرد: امید‌ها در جامعه با تلاش‌های رئیس دستگاه قضا افزایش پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین دعایی با تأکید بر اینکه رئیس قوه قضاییه با اجرای سیاست تحول قضایی مثل طرح قضازدایی به دنبال افزایش کارآمدی دستگاه قضا در راستای حل مشکلات کشور است، تصریح کرد: این رویکرد حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای قابل‌تقدیر است.

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات با اشاره به اینکه رئیس قوه قضاییه مدیری توانا و مبتکر است، اظهار کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای مدیری شجاع است و اقداماتی مانند تخریب بنا‌های غیرمجاز و مبارزه با فساد بیانگر این بعد از شخصیت رئیس دستگاه قضا است.

- دیدگاه‌ها -

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها